۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
مسی که طلا شد

تیم فوتسال مس سونگون با پیروزی مقابل تیم گیتی پسند در دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال، برای سومین سال متوالی به عنوان قهرمانی در لیگ رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان امروز- جمعه ۶ تیرماه - از ساعت ۱۸ در سالن بدون تماشاگر پورشریفی تبریز در مقابل هم صف آرایی کردند تا دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال را برگزار کنند.

مسی‌ها در این دیدار علیرضا عسگری را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند و علیرضا صمیمی که در بازی رفت غایب بزرگ مسی‌ها لقب گرفته بود در ترکیب این تیم حضور داشت.

گیتی پسند علی‌اصغر حسن زاده را در دیدار رفت بدلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداشت؛ اما در دیدار امروز حسن زاده آمده بود تا سنگینی کفه ترازو را به نفع سفید پوشان گیتی پسند تغییر بدهد.

با توجه به شکست ۴ بر ۳ گیتی پستد در دیدار رفت این تیم بازی هجومی را در برنامه کار خود قرار داده بود که تحت همین تدابیر توانست صاحب چند ضربه خطرناک و موقعیت گلزنی در همان دقایق ابتدایی بازی شود که البته با بی دقتی آنها را از دست داد.

مس سونگون توانست توسط میثم خیام در دقیقه ۱۴ و روی یک ضدحمله دروازه گیتی پسند را باز کند. پس از گل گیتی پسند باز هم سراپا حمله شد اما علیرضا صمیمی مثل همیشه از دروازه اش حراست کرد تا اینکه دو دقیقه بعد از گل مس، گیتی پسند توسط مرتضی عزتی قفل دروازه میزبان را باز کرد و مزد برتری خود را گرفت.

در حالی که بازی پس از این گل آرام دنبال می‌شد خطای سفید پوشان گیتی پسند یک ضربه مستقیم در موقعیتی مناسب را در اختیار مس قرار داد تا مهدی جاوید با شوتی دیدنی گل دوم مس را به ثمر رساند و بازی در نیمه اول با نتیجه ۲ بر ۱ به اتمام برسد.

در همان ثانیه‌های ابتدایی شروع نیمه دوم خیام بازیکن مس توانست دومین گل خودش و سومین گل مس را به ثمر برساند تا شرایط را برای سفید پوشان سخت‌تر کند. در ادامه حملات گیتی پسند یکی پس از دیگری توسط صمیمی دفع شد ولی در نهایت شوت محکم احمد عباسی گل دوم گیتی پسند به ثمر رسید تا اختلاف به حداقل برسد.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی گیتی پسند که چیزی برای از دست دادن نداشت بر فشار حملات خود افزود تا بلکه با تغییر نتیجه بازی همچنان شانس خود برای قهرمانی را حفظ کند.

خطای مرتضی عزتی بر روی فخیم و ثانیه‌هایی بعد دفع توپ مشکوک سنگ سفیدی با ضربه سر با اعتراض مسی‌ها و اخراج مسلم اولاد قباد همراه شد و داور با اعتقاد داشتن به خطای هند، پنالتی نقطه دوم را به ضرر گیتی پسند که محدودیت خطایی اش به پایان رسیده بود نشان داد.

مهدی جاوید این پنالتی را از دست داد تا گیتی پسند امیدوار بماند با توجه به یک بازیکن کمتر مس به گل تساوی برسد. از جان گذشتگی صمیمی کار به جایی نبرد تا بالاخره ذکاوت حسن زاده بازی را به تساوی کشاند تا این دیدار به وقت اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه شاهد بازی چشمگیری نبود تا کار به ضربات پنالتی بکشد. در پنالتی‌ها نصیری، جاوید، فخیم، تقی زاده، آقاپور و شجری برای مس گلزنی کردند. برای گیتی پسند سنگ سفیدی، عزتی، حسن زاده، عباسی و والکس گلزنی کردند و برمشوری پنالتی خود را به تیرک زد تا مس برای سومین بار پیاپی قهرمان شود.

کد خبر 430669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.