سرمربی اسبق سپاهان در جمع گاندوها

لوکابوناچیچ مربی تقریبا موفق در لیگ برتر فوتبال ایران یک بار دیگر هدایت یک تیم اصفهانی را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعد از آنکه رادولوویچ سرمربی مونته نگرویی تیم فوتبال ذوب آهن اعلام کرد به خاطر شیوع ویروس کرونا حاضر به بازگشت به ایران نیست، مسئولان درصدد جذب سرمربی جدیدب برای سبز پوشان بر آمدند.

پنجشنبه – ۵ تیرماه – جواد محمدی در حاشیه مجمع هیئت فوتبال استان اصفهان از مشخص شدن سرمربی ذوب آهن تا ۴۸ ساعت آینده خبر داد.

امروز جمعه – ۶ تیرماه – قرار بود معرفی بوناچیچ هم انجام شود ولی ظاهراً اختلافاتی در بندهای قرارداد این مربی وجود داشت که جلسه را طولانی‌تر کرد. دقایقی پیش علی دادفر، مدیر رسانه‌ای باشگاه ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن تائید این خبر، اظهار کرد: لوکابوناچیچ با قراردادی به مدت نیم فصل به جمع سبز پوشان ذوب آهنی پیوسته است.

لوکا بوناچیچ در سال‌های گذشته سابقه هدایت تیم ذوب آهن را بر عهده داشته است. این مربی در تیم‌هایی چون فولاد خوزستان، سپاهان، استقلال خوزستان، گسترش فولاد هم کار کرده است.

تیم فوتبال ذوب آهن در حال حاضر با ۲۲ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و روز یکشنبه -۸ تیرماه- از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر در مشهد به مصاف شهرخودرو می‌رود.

کد خبر 430668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.