آغاز عملیات آسفالت معابر شهر شیراز از خردادماه سال جاری

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیرازگفت: اجرای ۶۱ هزار و ۸۲۸ تن آسفالت به مساحت ۴۹۴ هزار و ۶۲۴ مترمربع درخردادماه سال جاری آغاز شده است.

به گزارش ایمنا وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حمید جورکش گفت: عملیات آسفالت معابر شهر شیراز از ابتدای خردادماه آغاز شده و طی آن معابر اصلی و فرعی مناطق یازده گانه شهر آسفالت می‌شوند.

وی افزود: در خردادماه ۱۰ هزار و ۸۶ تن آسفالت به مساحت ۸۰ هزار و ۶۸۸ مترمربع در محدوده شهرداری منطقه یک آسفالت در معابری همچون میدان نمازی و گاز، چهارراه خلیلی، انشعابات مشیر و بعثت، خیابان خبرنگار، نارون، آزادی، قدوسی شرقی و بعثت اجرا شد.

جورکش با اشاره به اجرای یک هزار و ۱۸۳ تن آسفالت به مساحت ۹ هزار و ۴۶۴ مترمربع در معابر محدوده شهرداری منطقه ۲ افزود: خیابان ماذون قشقایی، ارتش و کوچه‌های خیابان کارگر از جمله معابری بود که آسفالت در آنها اجرا شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز میزان آسفالت اجرا شده در معابر شهرداری منطقه سه شیراز را سه هزار و ۶۰۱ تن به متراژ ۲۸ هزار و ۸۰۸ مترمربع عنوان و اضافه کرد: طی خردادماه خیابان‌هایی همچون امام مهدی عج، سفر، کندروی مدرس، شهید محمدیان فرد و شهید طهماسبی آسفالت شدند.

وی اظهار داشت: معابر محدوده شهرداری منطقه ۴ که طی خرداد ماه به میزان ۳ هزار و ۷۶۶ تن و مساحت ۳۰ هزار و ۱۲۸ مترمربع آسفالت شده اند شامل خیابان امیرکبیر، سفیرجنوبی و منشعبات، منشعبات شهید دستغیب، تعدادی از کوچه‌های شهید اقایی، پاسارگاد و فرعی‌ها و فرعی‌های رسالت می‌شود.

جورکش درخصوص آسفالت معابر محدوده شهرداری منطقه پنج گفت: ۳ هزار و ۴۰۰ تن آسفالت به مساحت ۲۷ هزار و ۲۰۰ مترمربع در خیابان‌های این محدوده همچون محراب، زیتون، عاشورا، نواب صفوی، سیدالشهدا، رضوان، کوچه‌های پنج و هفت فاتحیان و کوچه یک زیتون اجرا شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز میزان آسفالت اجرا شده در سطح معابر شهرداری منطقه ۶ را پنج هزار و ۱۶۸ تن به مساحت ۴۱ هزار و ۳۴۴ مترمربع دانست افزود: خیابان فاطمی فرد، میرزای شیرازی، تاکستان، میرزای شیرازی شرقی و فرعی‌هایش، نسترن و فرعی‌ها، فرشته، سه کوچه در فرهنگشهر و کوچه ۷ گلسار از جمله معابری بودند که در خردادماه آسفالت شدند.

وی اضافه کرد: در محدوده شهرداری منطقه هفت نیز پنج هزار و ۵۱۵ تن آسفالت به مساحت ۴۴ هزار و ۱۲۰ مترمربع در میدان الله، کندروی مدرس، ۲۴ متری شهرک فضای سبز، ۳۵ متری شهرک صادقیه و خیابان جنب انبار این منطقه اجرا شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: رویکرد شهرداری منطقه ۸ (تاریخی - فرهنگی) را اجرای سنگفرش است.

جورکش با اشاره به اجرای ۱۰ هزار و ۱۹۰ تن آسفالت به مساحت ۸۱ هزار و ۵۲۰ مترمربع در معابر شهرداری منطقه ۹ گفت: خیابان‌های سپیده، حجت آباد، فیروززاده، مشکل گشا، خرمشهر، شکوفه و جوانمرد طی خردادماه آسفالت شده اند.

وی در خصوص آسفالت معابر محدوده شهرداری منطقه ۱۰ عنوان کرد: محدوده زیرگذر گلستان، حسینی الهاشمی، خیابان جمهوری شهرک گویم و شهرک دوکوهک در این منطقه با استفاده از ۹ هزار و ۳۰۱ تن آسفالت به مساحت ۷۴ هزار و ۴۰۸ مترمربع آسفالت شده اند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ادامه داد: در محدوده منطقه ۱۱ نیز چهار هزار و ۴۷۸ تن آسفالت به مساحت ۳۵ هزار و ۸۲۴ مترمربع در خیابان‌های سرداران، رسول اعظم، کندروی مدرس، کوچه ۳ ابونصر، ۲ قناعت پیشه و ۱۷ آزادگان اجرا شده است.

جورکش همچنین از اجرای پنج هزار و ۱۴۰ تن آسفالت به مساحت ۴۱ هزار و ۱۲۰ مترمربع در پروژه شهید رودکی طی خردادماه خبر داد.

وی نوید داد که عملیات آسفالت معابر شهر شیراز در ماه‌های پیش رو نیز ادامه دارد.

کد خبر 430652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.