آخرین وضعیت رتبه بندی مدارس غیردولتی ابلاغ شد

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از مدون شدن فعالیت‌های پرورشی مدارس و ابلاغ آن به تمام مدارس غیردولتی از اول مهرماه خبر داد.

به گزارش ایمنا، سعید صالح در این باره اظهار کرد: مهارت‌آموزی از جمله برنامه‌های مدارس غیردولتی در سال تحصیلی آتی خواهد بود. طرح کامل اجرایی فعالیت‌ها و برنامه‌های پرورشی در مدارس آماده شد و سال گذشته در شش استان مورد نظر خواهی قرار گرفت و نظرات معاونان پرورشی مدارس برند در این شش استان را دریافت کردیم. در نهایت کتابچه‌ای آماده شد که از اول مهر در اختیار کل مدارس غیردولتی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مربیان پرورشی راهنمای خوبی برای انجام فعالیت‌های پرورشی شامل ۳۰ فعالیت اصلی و کلیدی خواهند داشت، به ایسنا گفته است به منظور اجرایی شدن کامل آن نیز طرح‌هایی را در دست تهیه داریم که فقط در حد ابلاغ کتاب نیست.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در خصوص رتبه بندی مدارس غیردولتی، خاطرنشان کرد: رتبه بندی مدارس غیردولتی از آن دست طرح‌هایی است که مدل پژوهشی آن نیز انجام شده و آماده است اما اجرای آن نیازمند سیاستگذاری و تصمیم‌گیری در سطوح بالاتر است و اگر موافقت وزیر را بگیریم، اجرای آن را آغاز می‌کنیم. این کار جوانبی دارد و حساسیت‌های بسیاری روی آن وجود دارد، به همین خاطر باید همه جوانب آن درنظر گرفته شود.

کد خبر 430648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.