شجاعت و صراحت کلام  ویژگی مهم شهید بهشتی بود

امام جمعه بوئین میاندشت گفت: شهید بهشتی شجاع بود چون حتی در دوران طفولیت انقلاب از دشمنان انقلاب نمی‌ترسید و با صراحت کلام به ایراد سخن علیه دشمنان می‌پرداخت.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا از بوئین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه شهر بوئین میاندشت با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و هفته قوه قضائیه اظهار کرد: ویژگی مهم شهید بهشتی شجاعت بود، چون حتی در دوران طفولیت انقلاب از دشمنان انقلاب نمی‌ترسید و با صراحت کلام به ایراد سخن علیه دشمنان می‌پرداخت.

وی گفت: شهید بهشتی اذعان داشت که اسلام از روز اول یک انقلاب بوده و باید به عنوان یک آئین انقلابی شناخته شود و برای درک اسلام و مفاهیم آن نیاز به روحیه انقلابی داریم.

امام جمعه بوئین میاندشت با بیان اینکه دادگاه بوئین میاندشت به دادگستری تبدیل شود، تصریح کرد: مردان شاکله جامعه هستند و سلامت آن‌ها مورد اهمیت است، امروزه مواد مخدر و اعتیاد بلای جان جوانان شده و باید نسبت به آگاه کردن جوانان در دوری جستن از پدیده شوم اعتیاد حساسیت نشان دهیم.

اسکندری خاطرنشان کرد: قتل عام آمریکا در کشور خودش و حتی عراق و ویتنام و استفاده از سلاح‌های شیمیایی گواهی دروغ گویی آمریکا بر ادعای حقوق بشری‌اش است چون حتی یک گرگ درنده به این اندازه حیوانات را نمی‌درد.

وی متذکر شد: انسان نباید به دنبال راحت طلبی باشد اما نباید گذاشت سختی بر انسان غلبه کند، مبارزه با هوای نفس می‌تواند انسان را از راحت طلبی دور کند.

امام جمعه بوئین میاندشت افزود: سختی‌ها در سایه انس با خدا آسان می‌شود، رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس سختی را به جان خریدند چون اعتقاد قلبی نسبت به خدا داشتند.

کد خبر 430647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.