عادل فردوسی پور خوشحال‌ترین فرد ایران از قهرمانی لیورپول

با قهرمانی شب گذشته لیورپول که با شکست پپ مقابل چلسی بدست آمد، می‌توان گفت که عادل فردوسی پور خوشحال‌ترین فرد ایرانی از این اتفاق بود

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته و از هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال چلسی در استمفرود بریج میزبان منچستر سیتی بود. شاگردان لمپارد اگر در این بازی شکست نمی‌خوردند، خالق یک اتفاق تاریخی در این لیگ آن هم پس از ۳۰ سال می‌شدند.

لیورپولی‌ها ۳۰ سال پیش آخرین قهرمانی را در جزیره تجربه کردند و از آن زمان تا کنون چیزی بیشتر از یک ناکام بزرگ نبوده‌اند. حالا آن‌ها با کمک چلسی که شب گذشته مقابل سیتی پیروز شد، موفق شدند به رؤیای خود برسند و بر بام فوتبال انگلیس بایستند.

اما نکته حائز اهمیت این است که تیم لیورپول در کشور ما هم طرفداران سرسخت و پرشمار زیادی برخوردار است. یکی از این چهره‌ها که خودش هم در کشور ما محبوبیت خیره کننده‌ای دارد، عادل فردوسی پور است.

عادل همیشه و در همه حال علاقه شدیدش به فوتبال انگلیس و مخصوصاً لیورپول را به شکل علنی و واضح نشان داده است. چه روی آنتن زنده که با گزارش‌ها و گفتگوها آن را اعلام می‌کند، و چه در عکس‌هایی که از او در کوچه و خیابان و حتی زمین فوتبال با پیراهن لیورپول منتشر می‌شود.

عادل فردوسی پور همیشه بازی‌های تیم محبوبش را در کنار دوستان رسانه خود به صورت دسته جمعی رصد می‌کند. او آنقدر طرفدار سرسخت لیورپول است که به قول خودش حتی شب‌ها موقع خواب هم تصویر همبازی شدن با بازیکنان لیورپول را در خواب می‌بیند.

این در حالی است که یک شب هم که عادل در حال اجرای برنامه نود بود و اتفاقاً همان شب هم لیورپول با اورتون بازی داشت، او این بازی را در استودیو نود، همزمان با برنامه خودش رصد می‌کرده است. وقتی تیم محبوب این مجری گل میزند او برای لحظه‌ای بی خیال برنامه خود می‌شود و به خوشحالی می‌پردازد که حتی آقای کارشناس هم متعجب می‌شود.

بدون شک می‌توان گفت از قهرمانی لیورپول که شب گذشته با شکست پپ مقابل چلسی بدست آمد، عادل فردوسی پور خوشحال‌ترین فرد در کشور ما به عنوان یک لیورپولی متعصب و دو آتشه بود.

کد خبر 430643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.