امدادرسانی آتش نشانی سمنان به ۱۶۶ حادثه

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سمنان گفت: ماموران این سازمان در یک ماه گذشته به ۱۶۶ مورد حادثه امداد رسانی کردند که ۷۶ مورد آن حریق و ۹۰ مورد سایر حوادث بوده است.

به گزارش ایمنا، سعید اسماعیل‌پور با بیان اینکه ۱۶۶ مورد حادثه و حریق در خردادماه ۹۹ در سطح شهر به وقوع پیوسته است، اظهار کرد: ۷۶ مورد از این حوادث آتش سوزی و ۹۰ مورد عملیات امداد و نجات بوده است.

وی با بیان اینکه این تعداد حادثه بیشترین آمار حوادث یک ماه در سال‌های اخیر بوده است، عنوان کرد: دو هزار و ۵۵۰ تماس با سامانه ۱۲۵ در خردادماه ۹۹ برقرار شد که نتیجه آن ۶۸ ساعت و ۳۳ دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان اینکه میانگین رسیدن مأموران آتش نشانی به حادثه سه دقیقه و ۱۹ ثانیه بوده است، خاطرنشان کرد: بیشترین آمار مأموریت‌های حریق در خرداد ماه ۹۹ آتش سوزی معابر و فضای سبز با ۵۲ مورد آتش سوزی منزل مسکونی با ۱۰ مورد بوده است.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه بیشترین آمار حوادث نیز در خردادماه ۹۹ مربوط به محبوس شدن افراد در آسانسور با ۲۹ مورد و گرفتن حیوانات موذی با ۲۶ مورد بوده است، تصریح کرد: مأموران آتش‌نشانی سمنان به ۱۶ مورد محبوس در اماکن نیز امداد رسانی کردند.

وی با بیان اینکه ۱۹ مورد از حوادث آتش سوزی و امداد و نجات رخ‌داده در خردادماه ۹۹ خارج از محدوده شهری بوده است، تاکید کرد: در مجموع عملیات صورت گرفت توسط آتش‌نشانی سمنان طی خردادماه سال جاری ۱۱۷ نفر امداد رسانی شدند و یک‌هزار و ۷۱۶ نفر روز آموزش نیز برای شهروندان و پرسنل ادارات و نهادها ارائه شده است.

منبع: مهر

کد خبر 430594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.