قاتل با تراکتور به صحنه قتل برگشت

تیراندازی خونین در آبادان، رفتن قاتل مرد همسایه با تراکتور به صحنه قتل، فاش شدن راز سارقان منزل در پایتخت، غرق شدن جوان ۱۷ ساله‌ در میاندوآب، مرگ ۲۶ نفر در تصادفات کهگیلویه و بویراحمد و برخورد کامیون با اتوبوس در ساوه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو مرد موتور سوار در آبادان مغازه سمساری را به رگبار بستند و صاحب مغازه را راهی بیمارستان کردند.

دو مرد ناشناس سوار بر موتور سیکلت وارد خیابان ذوالفقار ۱۵۰ شدند و در حالیکه رفتارهای آن‌ها مرموز به نظر می‌رسید، موتور در ۱۰ متری مغازه سمساری متوقف شد.

در این صحنه یکی از مردان مرموز با تفنگ کلاشینکف از روی موتور به پایین آمد و مغازه سمساری را به رگبار بست و پس از تیراندازی‌های وحشت آور مرد مسلح سوار بر موتور پا به فرار گذاشت.

اهالی محل پس از پایان تیراندازی‌های وحشت آور به سمت مغازه سمساری رفتند و مشاهده کردند، صاحب مغازه که مرد مسنی است، هدف گلوله قرار گرفته است.

بدین ترتیب صاحب مغازه که به بیمارستان منتقل شد و تیمی از مأموران پلیس آبادان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

تحقیقات برای شناسایی عاملان این تیراندازی خونین در دستور کار مأموران پلیس آبادان قرار گرفته است.

قاتل مرد همسایه با تراکتور به صحنه قتل رفت

دو خانواده روستایی در زمین کشاورزی به جان هم افتادند و مرد ۵۴ ساله‌ای در این درگیری خونین به قتل رسید.

پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: به دنبال یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای کوزران که میان تعدادی از اهالی روستا اتفاق افتاد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

پرویز نظری ادامه داد: مأموران با تحقیقات گسترده خود و بازجویی از افراد شرکت کننده در درگیری موفق به شناسایی عامل قتل شدند و این شخص نیز به جزم خود اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: قاتل در تشریح جزئیات حادثه عنوان کرد که در حین شخم زدن زمین کشاورزی خود با یک تراکتور بوده و ناخواسته وارد زمین کشاورزی همسایه (فرد مقتول) شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه اضافه کرد: این فرد عنوان کرد که در همین حین مقتول که ۵۴ ساله بود، همراه با پسرش به سمت من آمدند و شروع به کتک زدن کردند و پس از آن پدر و برادر وی نیز برای کمک وارد قائله درگیری شده‌اند.

وی ادامه داد: طبق اظهارات فرد قاتل وی برای کمک به پدرش با یک چوب دستی ضربه‌ای به سر فرد مقتول وارد و سبب مرگ وی شده‌اند.

سرنخی که راز دزدان را فاش کرد

پلیس که هیچ سرنخی از سارقان نداشت، وقتی قبض رسید پارکینگ را در صحنه سرقت دیدند، موفق به شناسایی اعضای این باند حرفه‌ای شدند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح پایگاه سوم پلیس آگاهی مشخص شد که سرقت‌ها توسط اعضای یک باند سرقت با همکاری یکدیگر انجام شده است، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار تیم تخصصی این پایگاه قرار گرفت.

قاسم دستخال خاطرنشان کرد: متأسفانه کارآگاهان با مراجعه به محل‌های سرقت سرنخی از سارقان به دست نمی‌آوردند تا اینکه سرقت منزل دیگری در خیابان جهان آرا به پلیس آگاهی اعلام و کارآگاهان در بررسی از صحنه جرم یک برگ قبض پارکینگ کشف کردند.

وی تصریح کرد: با سرنخ بدست آمده کارآگاهان در گام بعدی تحقیقات پلیسی، مالک خودرو را شناسایی کردند، مالک خودرو سیروس ۴۱ ساله ساکن غرب تهران دارای چندین سابقه سرقت منزل است و متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی است.

جوان ۱۷ ساله در زرینه رود میاندوآب غرق شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: جوان ۱۷ ساله‌ای هنگام شنا در زرینه رود این شهرستان غرق شد و جان خود را از دست داد.

علی مولایی افزود: این حادثه عصر روز گذشته در محدوده شهر چهار برج رخ داد که با دریافت خبر آن آتش‌نشانان شهرداری چهار برج بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: این جوان اهل یکی از روستاهای میاندوآب بود که به همراه دو فرد دیگر وارد آب شده بودند و به علت آشنا نبودن به فنون شنا دچار حادثه شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه دوستان وی از خطر غرق‌شدن نجات پیدا کردند، اضافه کرد: جسد این جوان پس از غرق شدن، ناپدید شده بود که مأموران آتش‌نشانی چهار برج با همکاری نیروهای مردمی در کمتر از یک ساعت آن را پیدا کردند.

۲۶ نفر در تصادفات کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست دادند

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تصادفات سه ماهه نخست امسال در این استان ۲۶ نفر جان خود را از دست دادند.

محسن جلیل اظهار کرد‬‬: این تعداد در مقایسه با آمار سه ماه مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی افزود: تعداد فوتی‌های حوادث رانندگی کهگیلویه و بویراحمد در سه ماهه نخست ۹۹ حدود ۳۴ نفر بوده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: البته باید در نظر داشت که امسال مسافرت‌ها به علت ملزم بودن به رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در ایام شیوع بیماری کرونا کاهش یافت.

وی توضیح داد: بنا بر آمار استخراج شده از واحد اطلاعات آماری مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان در طی یک هزار و ۸۲۸ مأموریت انجام شده در موارد سوانح و حوادث ترافیکی در سه ماه اول سال جاری تعداد دو هزار و ۳۱۵ نفر مصدوم گزارش شده است.

برخورد کامیون با اتوبوس در ساوه ۱۹ مصدوم بر جا گذاشت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: برخورد یک دستگاه کامیون خاور با اتوبوس در آزاد راه ساوه به همدان ۱۹ مصدوم بر جا گذاشت.

احمدعلی امینی محل وقوع حادثه را کیلومتر ۳۲ اتوبان ساوه به همدان عنوان کرد و ادامه داد: نیروهای اورژانس با حضور در محل اقدامات امدادی را آغاز کردند.

وی افزود: نیروهای عملیاتی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ سیلیجرد، شهرصنعتی، غرق آباد، نوبران و شهری سه به محل اعزام و کار تریاژ و اقدامات اولیه پیش بیمارستانی را انجام دادند.

سرپرست اورژانس ساوه اضافه کرد: ۱۹ مصدوم این حادثه پس از انتقال به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه تحت مراقبت‌های درمانی قرار گرفته‌اند.

کد خبر 430585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.