صدور ۶ هزار جواز تاسیس در بهار ۹۹

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در هفته سوم "چویش ملی تولید، تداوم امید " از صدور ۶ هزار جواز تاسیس در سه ماهه اول سال جاری در کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از شاتا، سعید زرندی اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری یک هزار و ۵۰ پروانه بهره برداری صادر شده که بالغ بر ۱۹۶ مورد از این پروانه‌های بهره برداری با سرمایه گذاری بالای ۴۰ میلیارد تومان آغاز می‌شوند.

وی ظرفیت اشتغال پروانه‌های بهره برداری صادر شده را ۱۸ هزار و ۵۰۱ نفر اعلام و اضافه کرد: همه این اقدامات نشان از عزم وزارت صمت برای ایجاد اشتغال و حمایت از سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی در کشور است.
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت صنعت کشور را یک صنعت پویا و مولد دانست و گفت: کشور با قدرت و انرژی مضاعف به سمت اعتلای تولید در حال حرکت است.

زرندی ادامه داد: علیرغم تحریم‌ها و فشارهای دشمنان صنعت کشور در این برهه خوش درخشید.

وی گفت: در شرایط کرونایی در کشور ظرفیت بالای تولید و افزایش تولید را در کشور شاهد بودیم که در همین ایام ۱۶ قلم از ۴۴ قلم اساسی تولیدی کشور با افزایش جدی تولید مواجه بود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه صنعت و تولید نباید گرفتار پیچ و خم اداری شود، گفت: صنعتگران نباید در هیچ حوزه‌ای با اخلال مواجه شوند که در این راستا سیستم بانکی رفته رفته خود را با این شرایط تطبیق می‌دهد.

زرندی به پایش و احصای دقیق مشکلات واحدهای تولیدی در استان تاکید کرد و افزود: اگر در همان ابتدای امر مشکلات به وجود آمده برای واحدها ارزیابی و احصا شود ما هیچ واحد راکد را در استان‌ها و کشور نخواهیم داشت.

کد خبر 430568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.