فدراسیون فوتبال به دنبال حاشیه نباشد

مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ما نباید نگاه سنتی به فوتبال داشته باشیم، امیدوارم فدراسیون فوتبال وضعیت بهتری پیدا کند و همیشه به دنبال حاشیه نباشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد طباطبایی امروز _ پنج شنبه ۵ تیرماه _ در مجمع عمومی عادی سالیانه هیئت فوتبال استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: استان اصفهان از ظرفیت و پتانسیل بالایی در فوتبال برخوردار است.
اکنون از منظر پدیده اجتماعی به فوتبال نگاه می‌کنیم. وقتی از این منظر به فوتبال نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم از اصفهان به خوبی استفاده نشده است.

وی ادامه داد: اصفهان از لحاظ نیروی انسانی دارای فکر و تجربه بالا در رشته فوتبال است و امیدوارم فدراسیون نگاه ویژه و خاص به سرمایه‌های انسانی موجود در اصفهان بکند تا هرچه فوتبال کشور است به آنچه لایقش است برسد

مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: باید نگاه‌های ویژه به شهرستان‌ها شود تا فوتبال به نتیجه مطلوبی برسد. چندین سال است فوتبال اصفهان مسیری را برای رشد طی می‌کند، دو باشگاه پر ظرفیت اصفهان وجود دارد که نقش ورزشی و فرهنگی را نیز انجام می‌دهند و ظرفیت‌ها موجود در این باشگاه‌ها زیاد است.

طباطبایی با بیان اینکه فدراسیون باید برنامه‌های راهبردی را به هیئت‌های استان ارائه دهد افزود: ما نباید نگاه سنتی به فوتبال داشته باشیم، امیدوارم فدراسیون فوتبال وضعیت بهتری پیدا کند و همیشه به دنبال حاشیه نباشد. جامعه داوری اصفهان نیز خدمات قابل توجهی را به فوتبال ایران کرده اند.

وی ادامه داد: برای ساخت کمپ مسابقاتی با تمام امکانات برای فوتبال استان در مذاکره هستیم، مکانی که اکنون در اختیار هیئت فوتبال است لایق فوتبال اصفهان نیست. نگاه به فوتبال اصفهان باید نگاهی آسیایی باشد و حضور اصفهان در لیگ‌ها همیشه آبرو لیگ‌ها را حفظ کرده است.

کد خبر 430545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.