اصفهان یکی از ستون‌های فوتبال کشور است

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: اصفهان یکی از ستون‌های فوتبال کشور است و در اداره کردن فوتبال دارای تجربه بالایی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر مسعود هراتیان صبح امروز _ پنجشنبه ۵ تیر ماه _ در مجمع عمومی عادی سالیانه هیئت فوتبال استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: خوشحال هستم که بار دیگر در جمع بندی هیئت فوتبال حضور دارم. سال گذشته عملکرد خوبی را داشتیم و این وضعیت برای فوتبال اصفهان کم سابقه است.

وی ادامه داد: در مجمع سال گذشته تکلیفی داشتیم که قرار بود ساختمان هیئت فوتبال مشخص شود که این تکلیف به علت همراهی نکردن اداره کل به سر انجام نرسید و تفکرشان این بود که هیئت فوتبال نیاز به حمایت چنین کاری ندارد.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان، اضافه کرد: این موضوع امسال دوباره پیگیری خواهد شد و امیدوارم به خوبی و با حمایت اداره کل به بهترین شکل انجام شود. امیدوارم بتوانیم خانه‌های فوتبال را عملیاتی کنیم تا این دو پروژه یادگاری برای فوتبال اصفهان باشد.

هراتیان افزود: از باشگاه‌ها بابت حمایت و از همکارانم در شهرستان‌ها تشکر می‌کنم و اگر تلاش آن‌ها نبود هیئت به این جایگاه نمی‌رسید.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کنونی فدراسیون فوتبال مطلوب نیست و افراد حاضر از آن راضی نیستند، ادامه داد: رویدادهای بین المللی ورزشی در اصفهان کم شده و از مدیر کل می‌خواهم شخصیت فوتبال و فوتسال را برگرداند. اصفهان یکی از ستون‌های فوتبال کشور است و در اداره کردن فوتبال دارای تجربه بالایی است، امیدورام در فدراسیون از تجربیات اصفهانی‌ها استفاده شود.

کد خبر 430537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.