ثبت بیش از پنج میلیون نفرشب اقامت در خردادماه

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: تعداد اقامت‌کنندگان در مراکز اقامتی کشور طی خردادماه سال جاری، بیش از پنج میلیون نفرشب اقامت ثبت شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ولی تیموری پنجشنبه؛ پنجم تیر ماه ۹۹ با بیان این خبر افزود: تعداد اقامت‌کنندگان درمجموع ۵میلیون و ۷۰۳ هزار و ۶۷۹ نفرشب در مراکز اقامتی رسمی کشور شامل هتل، هتل‌سرای سنتی، اقامتگاه بوم‌گردی، زائرسرا، خانه‌مسافر، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر و مجتمع‌های گردشگری از یکم تا ۳۱ خرداد ۹۹ به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به تعطیلات مناسبتی خرداد ماه گذشته، به حجم خوب سفرها و انجام بازدیدهای نظارتی در سطح گسترده اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۱ هزار بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری شامل مراکز اقامتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی، بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی در سطح ۳۱ استان انجام شده است که بیانگر توجه هم‌زمان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مقوله سفر و ایمنی سفر است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی عنوان کرد: تعداد بازدیدهای انجام شده از مراکز تاریخی، تفریحی و گردشگری کشور نیز طی این ایام بیش از ۹ میلیون مورد ثبت شده است.

طبق آمار اعلام شده استان مازندران در ماه گذشته، بالاترین میزان اقامت را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 430531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.