توسعه صنعت گردشگری در دوران پسا کرونا

شهردار ارومیه در نشست مجمع شهرداران آسیایی گفت: توسعه صنعت گردشگری در دوران پسا کرونا یکی از اهداف ویژه شهرداری ارومیه در راستای توسعه پایدار است.

به گزارش ایمنا، محمد حضرت پور در نشست مجمع شهرداران آسیایی که به صورت ویدئو کنفرانس و مجازی برگزار شد در خصوص زمینه‌های مختلف از جمله تداوم مبارزه با کرونا ویروس و ضدعفونی معابر و وسایل حمل و نقل عمومی، توزیع ماسک، کمک به اقشار کم درآمد و ضرورت ارائه راهکارهایی در حوزه اقتصاد شهری اظهار نظر کرد.

وی افزود: از یک سو با کرونا ویروس مبارزه می‌کنیم و از سویی دیگر تحت تأثیر تحریم‌های آمریکایی هستیم و تحریم‌ها در بخش بهداشت و سلامت باید برداشته شوند چرا که سلامتی شهروندان ایرانی را به طور مستقیم هدف قرار داده است.

شهردار ارومیه گفت: با شیوع ویروس کرونا ۲۰ هزار بسته مواد غذایی از سوی شهرداری تهیه و در بین اقشار آسیب پذیر از کرونا توزیع کردیم تا تبعات اقتصادی این بیماری را بتوانیم کاهش دهیم.

وی ادامه داد: توسعه صنعت گردشگری در دوران پسا کرونا یکی از اهداف ویژه شهرداری ارومیه در راستای توسعه پایدار است.

حضرت پور یادآور شد: شهرداری ارومیه همچنین در راستای اهداف شهر هوشمند برنامه‌های بسیار جدی را از سال‌های گذشته آغاز کرده که در دوران شیوع کرونا این برنامه‌ها را به طور ویژه‌تر پیگیری کرد و هم اکنون ارومیه به عنوان یکی از پنج شهر هوشمند کشور مطرح است.

کد خبر 430526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.