تجمیع انبارهای جمع آوری ضایعات بازیافتی در مجتمع صنعتی بازیافت مشهد

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از فراهم آوردن زیر ساخت لازم جهت تجمیع انبارهای جمع آوری ضایعات بازیافتی در مجتمع صنعتی بازیافت با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی یعقوبی در بازدید از هشت انبار جمع آوری ضایعات بازیافتی در محدوده همت آباد و جاده میامی، اظهار کرد: این هشت انبار جمع آوری ضایعات که به طور غیر مستقیم مرتبط با فعالیت پیمانکاران تفکیک از مبدا در سطح شهر است، روزانه حدود ۲۰۰ تن پسماند سطح شهر را به صورت تفکیک شده، پردازش می‌کند.

وی با تاکید بر شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت ایمنی و بهداشت در این کارگاه، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در آینده، تمامی این انبارها در چند فضای استاندارد با رعایت ضوابط بهداشتی و مباحث ایمنی تفکیک، تجمیع خواهند شد.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد ضمن صدور دستوراتی، بر لزوم تسریع در به کارگیری بخش خصوصی و سرمایه گذار در احداث واحد پردازش مکانیزه، با ظرفیت پوشش تمام پسماند خشک جمع آوری شده از سطح شهر در مجتمع صنعتی بازیافت تاکید کرد.

کد خبر 430521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد مهربان IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    6 0
    من از روی بیکاری به کار خرید و فروش ضایعات مشغول شدم،اما چند وقته که شهرداری وانت‌های حمل ضایعات رو میگیره و بارهاشون رو مصادره میکنهو انبارهای ضایعات رو هم دستور جمع آوری داده،با این کار چند هزار خانوار بیکار میشن،و بیشتر کسانی که در این شغل مشغول هستند انسانهای زحمت کش و شریفی هستند،حالا ما با بیکاری و گرانی و تورم چه کنیم؟؟؟