روزنامه‌های ورزشی ۵ تیرماه؛ پایان رویای آبی

بعد از باخت استقلال مقابل فولاد قهرمانی آبی‌ها حالا سخت‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - پنجشنبه ۵ تیرماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "۶ پرسپولیسی در فهرست جدید تیم ملی " مدعی شد شش بازیکن پرسپولیس در فهرست دراگان اسکوچیچ برای تیم ملی قرار دارند، تعداد بازیکنی که البته در مقطعی در دوران کی‌روش به هفت بازیکن نیز رسید و با توجه به شرایط خوب فعلی پرسپولیس بعید نیست این ادعا به زودی محقق شود و سرخپوشان بعد از مدت‌ها شش نماینده در تیم ملی داشته باشند.

این روزنامه همچنین با عنوان "لیگ غیر بهداشتی بی خیال فاصله گذاری" نسبت به برگزاری لیگ در شرایطی که کسی در مستطیل سبز به مسائل بهداشتی توجه نداشت معترض است، اعتراضی بجا که مطمئناً باید برای سایر بازی‌ها به آن توجه ویژه‌ای شود.


"گل" با عنوان"موانع قانونی حضور کفاشیان را به او اعلام کردیم" مدعی است که سازمان بازرسی به کفاشیان اعلام کرده است که امکان بازگشت به فدراسیون را ندارد، موضوعی که اگر اتفاق بیفتد بار دیگر صف طولانی مدعیان صندلی ریاست فدراسیون فوتبال به خط خواهند شد.
این روزنامه همچنین با عنوان "لیست مازاد نداریم" به اظهارات یحیی در واکنش به برخی شایعات مبنی بر حضور سید جلال حسینی و محمد انصاری در لیست مازاد این تیم پرداخت، اظهار نظری که مطمئناً نیروی مضاعفی برای ادامه کار سرخپوشان خواهد بود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "اصرار فیفا به دور زدن قانون داخلی " به تاکید این نهاد به به تاکید این نهاد بر مستقل و غیر دولتی بودن فدراسیون فوتبال پرداخت، اصراری که اگر اجرایی نشود عواقب سختی را در ادامه راه فوتبال ایران خواهد داشت.
این روزنامه همچنین با عنوان "سوپرمن در پایان راه" مدعی است سید جلال حسینی آخرین روزهای بازی فوتبالی خود را پشت سر می‌گذارد و عملاً شانسی برای ادامه فوتبال خود در فصل آینده لیگ برتر نخواهد داشت.

"خراسان ورزشی" با عنوان "اعتراض آبی‌ها و دفاع شرکت هواپیمایی " به پرواز جنجالی استقلال به اهواز پرداخت، پروازی شلوغ و بدون رعایت نکات بهداشتی که نشان از بی نظمی مطلق در فوتبال ایران در زمان برگزاری بازی‌ها در دوران کرونا دارد.
این روزنامه همچنین مدعی شد که رامین رضائیان که در چند وقت اخیر حواشی زیادی را به خود دیده است شانس پایینی برای بازگشت به تیم ملی دارد و محرومیت او از حضور در تیم ملی محتمل است.

"ایران ورزشی" با عنوان "۳ کارت قرمز برای پایان رؤیا" به شکست تلخ استقلال در اهواز پرداخت، شکستی که با اخراج دو بازیکن استقلال و سرمربی این تیم رقم خورد تا رؤیای کسب قهرمانی با مجیدی به رویایی دور از دسترس تبدیل شود و از سوی دیگر فولاد بیش از پیش به کسب سهمیه امیدوار شود.
این روزنامه در دیگر عنوان خود مدعی است اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال هنوز مشکلاتی دارد و وجود یک گاف در این اساسنامه دست برخی فدراسیون نشینان را رو کرده است.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"غیبت دو ستاره مشکل ساز می‌شود؟ " به چالش‌های یحیی برای اولین بازی رسمی پرسپولیس بعد از دوران کرونا پرداخت، دیداری حساس با پیکان که نبود دو ستاره سرخپوشان در آن شاید مشکل ساز شود.

"صدای سپاهان" با عنوان "حداقل یک جام باید به هواداران دهیم" به انگیزه طلایی پوشان برای موفقیت و کسب جام در فصل جاری فوتبال ایران پرداخت، انگیزه‌ای که نه تنها در اظهارات محمدرضا حسینی بلکه در گفته‌های تک تک طلای پوشان دیده می‌شود.

کد خبر 430503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.