بهره‌برداری از سالن ورزشی جانبازان و معلولان گرگان

شهردار گرگان گفت: سالن ویژه جانبازان و معلولان به مناسبت هفته ولایت افتتاح خواهد شد و پارک کنار این مجموعه نیز برای انجام ورزش جانبازان تجهیز شده تا بتوانند از این مجموعه استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود با اشاره به جزئیات برنامه‌های شهرداری گرگان در دهه کرامت اظهار کرد: در این دهه برنامه‌های ویژه‌ای توسط شهرداری گرگان در نظر گرفته شده که برخی از آنها با مشارکت سپاه ناحیه گرگان و دفتر آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نخستین برنامه اهتزاز پرچم امام رضا (ع) با حضور خدام رضوی در استان گلستان است در پارک بانوان انجام خواهد شد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: اجرای سرود در بیمارستان پنج آذر و صیاد شیرازی، برنامه‌های محله‌ای در ۲۰ محله با همراهی سپاه، آستان قدس و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از دیگر برنامه‌های شهرداری گرگان در دهه کرامت است.

دادبود گفت: در این ایام ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور خدام رضوی و تجلیل از کارکنان شهرداری که در شهر گرگان در ایام شیوع ویروس کرونا برای مقابله با این ویروس تلاش و با دستگاه‌های دیگر همکاری کردند برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: سالن ویژه جانبازان و معلولان در تاریخ ۱۱ تیرماه افتتاح خواهد شد و پارک کنار این مجموعه نیز برای انجام ورزش جانبازان تجهیز شده تا این افراد بتوانند از این مجموعه استفاده کنند.

شهردار گرگان تصریح کرد: تجلیل از برندگان مسابقه کتابخوانی در ۱۲ تیرماه در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه گرگان برگزار خواهد شد.

دادبود عنوان کرد: جشنواره «پرپرو» به مدت هشت شب در محلات گرگان با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار خواهد شد و المان ویژه امام رضا (ع) در ورودی خیابان امام رضا (ع) گرگان نصب می‌شود.

کد خبر 430490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.