پل قدس اردبیل تا پایان سال افتتاح می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: امیدواریم با قولی که دولت داده، بودجه مورد نیاز برای تکمیل پل قدس تامین شود تا بتوانیم در سال جاری اجرای این پروژه را به اتمام رسانده و بهره‌برداری کنیم.

زهرا قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر لزوم حمایت‌های دولتی از شهرداری‌ها، اظهار کرد: شرایط رکود اقتصادی ناشی از شیوع کرونا تنها مربوط به شهرداری اردبیل نیست بلکه شهرداری‌های تمام کشور معمولاً با مشکل اقتصادی رو به رو هستند.

وی افزود: شهرداری‌ها برای درآمد و بودجه خودکفا بوده و هیچ حمایتی از طرف نهادهای دولتی از شهرداری نمی‌شود و این شرایط در بحران حاضر بدتر نیز شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل، تصریح کرد: با وجود آنکه وضعیت اقتصادی کشور و شیوع کرونا تأثیر زیادی بر روند خدمات و میزان ساخت‌وسازها در شهر می‌گذارد اما در اردبیل پیشرفت پروژه‌ها به‌طور محسوس قابل مشاهده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با قولی که دولت داده، بودجه موردنیاز برای تکمیل پل قدس تأمین شود تا بتوانیم در سال جاری اجرای این پروژه را به اتمام رسانده و بهره‌برداری کنیم.

احداث هتل پنج ستاره در شورابیل

قدیمی خاطرنشان کرد: معتقدیم همه مناطق شهری نیاز به رسیدگی دارند به همین دلیل در شورای شهر بودجه تمامی مناطق به صورت متوازن بررسی شده و به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: شورابیل یکی از پنج منطقه شهری اردبیل است که امیدواریم درآمدها محقق شود تا بتوانیم بودجه مصوب را در اختیار مدیریت این منطقه قرار داده و شاهد ارتقای هرچه بیشتر منطقه گردشگری شورابیل باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه شورابیل نگین گردشگری اردبیل بوده و بدین سبب چندین طرح و برنامه برای آن منطقه در نظر گرفته شده، گفت: با توجه به اینکه هتل استاندارد در منطقه گردشگری شورابیل وجود ندارد، با موافقت شورای شهر برای احداث یک هتل پنج ستاره مطابق با استانداردهای بین‌المللی اقدامات اولیه شده است.

کد خبر 430483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.