سنگینی کفه ترازو در بازی فینال به نفع گیتی پسند

غایب بزرگ دیدار رفت فینال لیگ برتر علی اصغر حسن زاده بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند بود که بدلیل سه اخطاره بودن حضور نداشت ولی با توجه به رفع محرومیت وی در بازی پیش رو حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال در حالی جمعه – ۶ تیرماه- از ساعت ۱۸ در سالن پور شریفی تبریز آغاز خواهد شد که در دیدار رفت قرمز پوشان گیتی پسند در خانه با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب مس سونگون شدند.

حضور نداشتن هواداران در دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال باعث شد تا این فینال رنگ و بوی همیشگی را نداشته باشد؛ حالا در دیدار برگشت نیز کماکان همان تدابیر بهداشتی پابرجاست و دیدار دوم نیز بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. در صورتی که تکلیف قهرمان در دیدار روز جمعه مشخص نشود دو تیم باید برای انجام دیدار سوم ۱۰ تیرماه در کرمان به مصاف هم بروند.

غایب بزرگ دیدار رفت فینال لیگ برتر علی اصغر حسن زاده بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند بود که به دلیل سه اخطاره بودن حضور نداشت ولی با توجه به رفع محرومیت وی در بازی پیش رو حضور خواهد داشت و مطمئناً حضور وی تغییری اساسی در ریتم بازی شاگردان بیغم ایجاد خواهد کرد.

مسی‌ها که دیدار رفت به دلایل نامعلومی علیرضا صمیمی دروازه بان ملی پوش خود را در اختیار نداشتند در این دیدار از حضور وی بهره خواهند برد. مسی‌ها در دیدار برگشت از داشتن علیرضا عسکری محروم خواهند بود. شاید خطای شدید عسکری بر روی میثم برمشوری بازیکن تکنکی گیتی پسند در همان دقایق نخست دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال که حواشی زیادی را به وجود آورد تنها نکته بارز از این بازیکن در دیدار قبلی بود.

دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال توسط تیم داوری علی پورافشار، علی حاتمی، اسماعیل کمربسته و زیاد فروتن سوت زده خواهد شد و بهمن غفاری نیز به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهد داشت.

شرایط کرونایی باعث شده بود تا در مرحله رفت تیم‌ها در شرایط مطلوبی قرار نداشته باشند و از نظر فنی کیفیت این دیدار پایین‌تر از حد تصور بود البته با تمام این مسائل شاهد یک بازی پر گل از سوی هر دو تیم بودیم. حضور حسن زاده در دیدار برگشت مطمئناً کفه ترازو را در سمت گیتی پسندی‌ها سنگین‌تر خواهد کرد و مطمئناً دیدار برگشت خیلی پرهیجان تر خواهد بود.

کد خبر 430480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.