شکست آبی‌های پایتخت مقابل فولاد

تیم فولاد خوزستان توانست در بازی معوقه هفته ۱۷ لیگ برتر به استقلال را شکست دهد و ۳۶ امتیازی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز-چهارشنبه- ۴ تیر ماه تیم فولاد خوزستان در بازی معوقه هفته ۱۷ لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱ میزبان تیم استقلال تهران بود که این دیدار با نتیجه ۲ بر ۱ به سود فولاد پایان رسید.

ترکیب تیم فولاد خوزستان: شهاب گردان، موسی کولیبالی، محمد قاسمی نژاد، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، فرشاد احمدزاده، صابر حردانی و حسن بیت سعید

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب تیم استقلال تهران: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، علی کریمی، مسعود ریگی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قائدی

سرمربی: فرهاد مجیدی

نیمه اول:

نیمه اول این بازی پر وقفه شروع شد و هر دو تیم با احتیاط مالکیت توپ را در دست داشتند، پس از گذشت ۱۲ دقیقه از بازی روزبه چشمی توانست از توپ برگشتی استفاده و گل اول این دیدار را به ثمر برساند. تیم فولاد پس از دریافت گل مالکیت توپ را در اختیار گرفت و سعی داشت بازی را به تساوی بکشد، فولادی‌ها حملاتی را بر روی دروازه استقلال انجام دادند که سر انجام در دقیقه ۲۷ موسی کولیبالی از روی ارسال آبشک توانست دروازه حسینی را باز کند و نتیجه بازی را مساوی کند. بعد از گل تیم فولاد بازی دچار افت شد و بازی بازهم دچار وقفه شد. در دقیقه ۴۵ بازی علی کریمی با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد. در نهایت این نیمه با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید.

نیمه دوم:

این نیمه با بازی پایاپای دوتیم شروع شد و هر دو تیم حملاتی را بر روی دروازه یکدیگر انجام دادند، در اوایل این نیمه دوم نیز مانند نیمه گذشته بازی دچار وقفه‌های پی در پی شد که همین موضوع باعث افت کیفیت این دیدار شده بود. اما با گذشت ۱۵ دقیقه از این نیمه احمد زاده با شوتی محکم و دقیق بازهم تیرک دروازه حسینی را لرزاند بعد از آن تیم فولاد عملکرد بهتری را نشان داد و موقعیت‌های خطرناکی را بر روی دروازه استقلال ایجاد کرد که در نهایت در دقیقه ۸۰ این دیدار مجتبی نجاریان با ضربه‌ای دقیق توانست دروازه استقلال را باز و فولاد را پیش انداخت. در ادامه تیم استقلال نتوانست بازی را به تساوی بکشد و تیم فولاد با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز این بازی شد.

کد خبر 430475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.