سارق حرفه‌ای ۴ میلیارد طلا دستگیر شد

شاهین شهر و میمه - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای ۴ میلیارد ریال طلا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: در پی وصول شکایتی مبنی بر سرقت چهار میلیارد طلا از خانمی در شهر میمه، مأموران انتظامی شهرستان وارد عمل شده و پس از یکسری اقدامات تخصصی، دو سارق که یکی از آنها زن بود شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شدند.

وی گفت: در این عملیات طلاهای مسروقه کشف و پس از طی مراحل قانونی تحویل مالک می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

وی گفت: شهروندان برای حفظ اموال خود از نگهداری وجوه نقد و طلا و زیور آلات در منازل خودداری کنند و آنها را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند.

بساطی در ادامه از کشف ۱۶ دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

وی افزود: مأموران انتظامی در حین گشت زنی در شهر گز به سه خودروی سواری سبک مشکوک شده که طی عملیاتی آنها را متوقف کرده و در بازرسی از آنها ۱۶ دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه گفت: در این عملیات سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 430448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.