کرونا شتری است که درِ باشگاه‌ها خوابیده است!

پیشکسوت فوتبال گفت: نمی‌توان فوتبال را برای شیوع ویروس کرونا تعطیل کرد، ستاد کرونا به تمام تیم‌ها اجازه انجام تمرینات ‌را داده است

حسین چرخابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط فعلی برگزاری مسابقات، اظهار کرد: کرونا شتری است که در باشگاه‌ها خوابیده است بنابراین با این اوضاع نمی‌توان شرایط بازی‌های لیگ را پیش بینی کرد.

وی تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه اصفهان دارای رشته‌های بسیار زیادی است و باشگاهی مانند سپاهان را دارد که در این ایام دشوار توانسته به خوبی تیم را هدایت کند. این اتفاق در طول تاریخ بشریت کمتر زمانی پیش آمده است.

این کارشناس فوتبال، افزود: علت اصلی برگزاری این مسابقات نداشتن معلومات در رابطه با بحث پایان بیماری کرونا است که این موضوع می‌توانست برخی از تیم‌های فوتبال را برای همیشه منحل کند، به همین دلیل ستاد بیماری کرونا طبق بخشنامه‌ای اعلام کرد که مسابقات فوتبال برگزار خواهد شد و با بهترین شیوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پیش بینی این شرایط بسیار ناممکن و دشوار است به عنوان مثال تیم "بایرن مونیخ" بعد از شیوع ویروس‌کرونا حتی یک بازی را مساوی به اتمام نرساند و همه تیم‌های رقیب را شکست داد و می‌توان این را برای تیم بایرن مونیخ بهترین شرایط تلقی کرد.

چرخابی خاطر نشان کرد: اکثر تیم‌های ایران بر طبق همان اصول شروع به تمرینات خود کردند ولی بعضی تیم‌ها این تمرینات را شروع نکردند و بودجه کافی نداشتند و حتی اعلام کردند که نمی‌توانند هزینه سرمربی را پرداخت کنند.

کد خبر 430416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.