ایجاد فضایی مناسب برای تکریم خانواده معظم شهدا

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: سالن اجتماعات جدید در گلستان شهدا را با هدف تکریم خانواده شهدا و سالن اجتماعات مذهبی و اجتماعی در شأن مردم شهیدپرور اصفهان با سازه‌ای خاص و طراحی متفاوت و ممتاز در حال احداث است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات نازک‌کاری پروژه سالن اجتماعات جدید در گلستان شهدا واقع در منطقه شش در تاریخ ۲۴ فروردین ۹۸ آغاز شده و در سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه پروژه سالن اجتماعات جدید در گلستان شهدا تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه شامل چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع پوشش سقف، چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع نماکاری، چهار هزار مترمربع سازه فضا کار، کف‌سازی، تأسیسات برقی و مکانیک و پارکینگ و محوطه سازی بوده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: از ویژگی‌های خاص طراحی و معماری این بنا اجرای پوشش سقف هذلولی و اجرای نمای سنتی و مدرن با رویکردی ایرانی اسلامی است.

وی افزود: هزینه عملیات اجرایی و آزادسازی پروژه سالن اجتماعات جدید در گلستان شهدا تاکنون ۷۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده که به تفکیک ۳۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه عملیات اجرایی و ۴۰ میلیارد تومان هزینه آزادسازی است.

مظفر با یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و خانواده‌های معظم ایشان در دوران انقلاب اسلامی، تاکید کرد: تلاش مدیریت شهری، مهندسان و کارکنان خدوم شهرداری اصفهان در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و تکریم خانواده معظم ایشان است.

کد خبر 430386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.