راه اندازی سامانه ستاد خبری در شیراز

شهردار شیراز از راه اندازی سامانه ستاد خبری (سامانه ۳۲۹۰) در راستای تحقق هدف شهروند مطالبه‌گر، شهرداری شفاف و حراست هوشیار خبر داد.

حیدر اسکندرپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر نقش مهم شهروندان در عملکرد سامانه ستاد خبری اظهار کرد: با همکاری و ارتباط مستمر شهروندان از این پس شاهد تحول اساسی در کاهش تخلفات اداری، ارتقای سیستم نظارت و پاسخگویی به طور سریع، صحیح و شفاف هستیم‌.

وی با بیان اینکه کارمندان نیز می‌توانند در ارتقای نظام سلامت اداری مشارکت کنند، اظهار کرد: شرکت در این طرح به مدیران در مسیر دستیابی به مجموعه‌ای سالم و عاری از هر گونه فساد کمک می‌کند.

شهردار شیراز گفت: سامانه ستاد خبری با هدف ارتقای فرهنگ مسئولیت پذیری و پاسخگویی مدیران و کارمندان، افزایش شفافیت، تحقق سلامت اداری و مبارزه با فساد از طریق نظارت مردمی راه اندازی شده است.

حسینی خواه، سرپرست اداره کل حراست شهرداری شیراز در خصوص راه اندازی سامانه ستاد خبری اظهار کرد: سامانه ۳۲۹۰ آماده دریافت گزارش‌ها در خصوص موارد مرتبط با مجموعه حراست شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند از طریق تماس تلفنی با اپراتور در ساعات اداری، ارسال گزارش صوتی در ساعات غیر اداری، پست الکترونیک hrst@shiraz.ir و نمابر ۳۲۲۲۸۷۶۴ گزارش‌ها و مستندات خود را بدون نیاز به معرفی یا حضور فیزیکی ارسال کنند، تصریح کرد: اداره کل حراست شهرداری شیراز در راستای ارتقای نظام سلامت اداری، مقابله با فساد، صیانت از حقوق شهروندی، شفاف سازی، تکریم ارباب رجوع و پاسخ به انتظارات و مطالبات مردمی اقدام به ارتقای ستاد خبری ۳۲۹۰ به سامانه خبری و افزایش راه‌های ارتباطی با سامانه مذکور کرده است.

کد خبر 430365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.