صنعت سینمای ایتالیا رونق می‌گیرد

صنعت سینمای ایتالیا با آغاز ساخت تولیدات سینمایی و تلویزیونی همچنین بازگشایی سالن‌های نمایش، به آرامی پس از بحران کرونا رونق می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از ورایتی، درحالی ساخت تولیدات سینمایی و تلویزیونی ایتالیا از سر گرفته شده که جشنواره فیلم ونیز نیز برنامه دارد تا مراسم فرش قرمز خود را به صورت حضوری برگزار کند و تبدیل به نمادی برای بازیابی صنعت سرگرمی در دنیا شود.

در کنار برگزاری جشنواره، ونیز در ماه سپتامبر میزبان تام کروز و تیم سازنده "عملیات غیرممکن ۷" خواهد بود تا بخشی‌هایی از داستان فیلم که در این شهر می‌گذرد فیلم‌برداری شود.

از ماه مارس دولت ایتالیا قوانین قرنطینه سختگیرانه‌ای اعلام کرد و ساخت آثار سینمایی و تلویزیونی در این کشور متوقف شد. با این حال دولت همواره حامی این صنعت بوده و تاکنون ۱۴۵ میلیون دلار بسته حمایتی به فعالان حوزه سرگرمی اعطا کرده است.

در بازار مجازی فیلم کن نیز برخی شرکت‌های بزرگ ایتالیایی حضور داشتند، اما نباید انتظار زیادی از آن‌ها برای خرید آثار داشت، زیرا شرایط کنونی غیرقابل پیش بینی است.

در همین حال صنعت سینمای ایتالیا چند پروژه آماده ساخت و یا فیلم‌برداری فیلم‌هایی نظیر "به دنیا آمده تا به قتل برسد" و کارهای کارگردانان سرشناسی گابریل سالواتور، لارا لوچتی و آندرا توتو بنه را دارد.

کمپانی‌های تولید فیلم در این کشور امیدوارند تا هرچه زودتر ساخت این آثار را از سر بگیرند. آن‌ها اعلام کردند که به زودی تولید را از سر خواهند گرفت و به صحنه بازخواهند گشت.

کد خبر 430358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.