نصب ۲۵۰۰ تابلوی نامگذاری در محلات سنندج

شهردار سنندج گفت: در راستای یکسان سازی و سهولت یافتن آدرس محلات و کوچه‌ها تعداد دو هزار و ۵۰۰ تابلو نامگذاری در معابر محلات شهر و همچنین نواحی منفصل شهری نایسر، ننله و حسن آباد نصب می شود.

به گزارش ایمنا، حشمت‌الله صیدی اظهار کرد: فرسوده بودن تابلو مشخصات محلات، نبود تابلو در برخی معابر و همچنین بی نام بودن برخی از محلات یکی از مشکلات سطح شهر بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات شهروندان از این شهرداری نصب تابلو جدید بود و بر همین مبنا تهیه و همچنین نامگذاری برخی محلات در دستور کار این شهرداری و شورای شهر در این دوره قرار گرفت.

شهردار سنندج با اشاره به اینکه تابلوهای شناسایی معابر و محلات یکی از مهم‌ترین ابزار برای دستیابی به نشانی‌ها و آدرس محلات است گفت: در راستای یکسان‌سازی و سهولت در دسترسی به آدرس محلات و معابر تعداد دو هزار و ۵۰۰ تابلو محلات طراحی، تهیه و آماده نصب در محلات و معابر سطح شهر است.

صیدی عنوان کرد: تابلوهای تهیه شده دارای مشخصات محدوده خدماتی شهرداری و نام کوچه و معابر به دو زبان فارسی و لاتین است.

وی افزود: این تابلو ها بر روی پایه فلزی با دو رنگ قرمز و طوسی طراحی، ساخته و آماده نصب شده است.

شهردار سنندج افزود: نامگذاری معابر سطح شهر با هدف ایجاد نظم و افزایش خوانایی توسط این سازمان سیما و منظر و کمیسیون فرهنگی شورا انجام شده و آرشیو کامل نام محلات بر روی نقشه GIS بارگذاری شده و تابلو هم بر همین اساس طراحی و ساخته شد.

صیدی با بیان اینکه هزینه طراحی، ساخت و نصب تابلو نامگذاری محلات ۱۰ میلیارد ریال است، گفت: امیدواریم با نصب کلیه این تابلو ها در محلات و معابر سطح شهر و نواحی منفصل شهری گام مهمی در جهت پاسخ به یکی از مطالبات بحق شهروندان و همچنین تسهیل در سهولت در انجام برخی از فعالیت‌های شهروندان در سطح شهر برداشته باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 430357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.