اجرای ۹ پروژه عمرانی در شهر سرگز احمدی

شهردار سر گز احمدی گفت: سال گذشته ۹ پروژه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال معادل در این شهر به بهره‌برداری رسید.

سجاد کرم‌شاهپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر، توزیع عادلانه امکانات در مناطق کم برخوردار در اولویت قرار گرفته است.

وی افزود: اجرای قیرپاشی و آسفالت فاز شش بلوار امام خمینی (ره) با حجم پنج هزار مترمربع، اجرای محوطه‌سازی و ساخت دیوار ساختمان آتش‌نشانی، احداث مجتمع تجاری شهرداری شامل ۲۳ دهنه مغازه با استفاده از توان بخش خصوصی از پروژه‌های عمرانی شهرداری سر گز احمدی بوده است.

شهردار شهر سرگز احمدی تصریح کرد: شروع عملیات اجرایی بلوار آیت‌الله خامنه‌ای به طول دو کیلومتر، تکمیل و افتتاح زمین چمن مصنوعی شهرداری با مشارکت سازمان ورزش و جوانان، ساخت و افتتاح آب‌نمای هارمونیک، شروع عملیات اجرایی فاز دو خیابان شفا به طول ۵۰۰ متر، پروژه زیرسازی و جدول‌گذاری فاز سه بلوار امام خمینی (ره) و عملیات خاکبرداری به میزان سه هزار و ۵۶۰ متر مکعب و مخلوط‌ریزی به مساحت چهار هزار و ۵۷۷ مترمکعب و جدول گذاری به طول یک‌هزار و ۸۸۹ متر از طرح‌های عمرانی این شهرداری است.

کرم‌شاهپوری خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه امکانات در محلات شهر یکی از اصول دستیابی به توسعه پایدار شهری است، قصد داریم با تقویت زیرساخت‌های عمرانی در محلات شهر و با خدمت رسانی مطلوب، شهروندان از سطح رفاه نسبی برخوردار شوند.

به گزارش ایمنا، سرگز احمدی از توابع حاجی‌آباد است و حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 430348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.