بیش از ۳۲۰۰ آسیب دیده در ۵۵۶ حادثه امدادرسانی شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران این جمعیت به سه هزار و ۲۲۲ حادثه دیده از آغاز سال جاری تا پایان خردادماه خبر داد.

علی محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تعداد موارد امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان طی سه ماه گذشته، اظهار کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان در این مدت به سه هزار و ۲۲۲ حادثه دیده در ۵۵۶ مورد حادثه امدادرسانی کردند.

وی اضافه کرد: نجات گران جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ۲۶۱ حادثه جاده‌ای، ۱۲۶ حادثه شهری، ۳۵ حادثه کوهستان، ۵۵ مورد خدمات حضوری، ۵۵ مورد حادثه صنعتی و کارگاهی، ۱۳ حادثه سیل و آب گرفتگی، هفت مورد حادثه ساحلی و دریایی، دو مورد حادثه ریزش آوار، یک مورد حادثه توفان و یک مورد حادثه برف و کولاک از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه امدادرسانی کرده‌اند.

هاشمی درباره تعداد مصدومان انتقالی به بیمارستان‌ها، تصریح کرد: در مجموع این حوادث ۳۹۹ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۹۹ نفر هم به صورت سرپایی به وسیله عوامل این جمعیت مداوا شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان، ادامه داد: در امدادرسانی‌های سه ماهه نخست امسال یک هزار و ۸۸۲ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۶۴۵ تیم عملیاتی به محل حوادث مختلف در سطح استان اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حادثه دیدگان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

کد خبر 430341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.