روزنامه‌های ورزشی ۴ تیرماه؛ کامبک فوتبال

لیگ برتر فوتبال بعد از ماه‌ها وقفه سرانجام با دیدار استقلال و فولاد امشب به زندگی‌های فوتبال دوستان برمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - چهارشنبه ۴ تیرماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "نشنیدم بازیکنی جز بیرانوند از پرسپولیس جدا شود " به اظهارات مهدی ترابی در واکنش به برخی ادعاها مبنی بر کنار گذاشتن برخی بازیکنان از جمله محمد انصاری و سید جلال حسینی از پرسپولیس برای فصل آینده پرداخت، ادعاهایی که به گفته ترابی فعلاً عملی نمی‌شود.

"گل" با عنوان"ای زندگی سلام " به بازگشت خون فوتبالی به رگ فوتبال ایران پرداخت، بازگشتی که سر آغاز آن جدال دو اسطوره آبی در غالب تیم‌های استقلال و فولاد است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "ادامه تلاش‌ها برای فراری دادن بشار" به عدم پرداختی باشگاه پرسپولیس در وعده مقرر به بشار پرداخت، بدقولی که شاید برای فراری دادن هافبک عراقی پرسپولیس است که برای فصل آینده مبلغی بالغ بر ۱۸ میلیارد از پرسپولیس درخواست کرده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "کشتی فرنگی از المپیک حذف نمی‌شود" از تغییر موضع برگزار کنندگان المپیک برای عدم حذف کشتی فرنگی از این رویداد پرداخت، اتفاقی که خبری خوش برای ورزش ایران قلمداد می‌شود.

"ایران ورزشی" با عنوان "دوئل آبی در منطقه قرمز " به جدال دو هم تیمی سابق استقلال یعنی فرهاد مجیدی و جواد نکونام در اهواز پرداخت، شهری که همچنان جزو شهرهای قرمز محسوب می‌شود ولی فولاد آرنا برای چند ساعت آبی‌تر از همیشه خواهد شد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"ما پرسپولیسیم و حالا حالا قهرمانیم" به انگیزه بالای قهرمانی سرخ‌ها از زبان سیامک نعمتی پرداخت، کسی که اگر چه در فصل جاری کمتر در ترکیب سرخپوشان حاضر شده است ولی همواره مهره‌ای مؤثر محسوب می‌شود.

"صدای سپاهان" با عنوان "سورپرایز نیکفر، امید تا سه فصل دیگر در ارتش زرد می‌جنگد " به تمدید سه ساله هافبک دفاعی طلایی پوشان پرداخت، بازیکنی که در کنار مهدی کیانی می‌تواند کمربند میانی سپاهان را برای چندین سال بیمه کند.

کد خبر 430319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.