تاسیس مرکز پایش سلامت کارکنان شهرداری سمنان

شهردار سمنان از تاسیس مرکز پایش سلامت کارکنان شهرداری سمنان خبر داد.

سید محمد ناظم رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از زمان شروع شیوع ویروس کرونا، شهرداری سمنان در کنار فعالیت‌هایی که در زمینه فرهنگ سازی و ارائه آموزش‌های لازم در زمینه مبارزه با این بیماری داشته، طرح پایش سلامت کارکنان شهرداری را نیز با همکاری مرکز بهداشت شهرستان اجرا کرده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز مشاوره و سلامت کارکنان شهرداری سمنان، افزود: تمام محیط‌های کاری اعم از سازمان، ادارات، کارخانجات و مراکز تولیدی دنبال افزایش کارایی کارکنان خود هستند که پایش سلامت کارکنان در کنار ایجاد شرایط محیطی سالم اولین و اساسی‌ترین گام در این راستاست.

شهردار سمنان با تاکید بر ضرورت حفظ سلامت روحی و روانی کارکنان، گفت: جهت حفظ سلامت کارکنان و بهره وری بیشتر در حوزه گندزدایی و ضدعفونی شهر و انجام همه امور شهرداری در چند نوبت اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی کننده بین کلیه پرسنل ستادی و اجرایی، خدماتی توزیع شده است.

ناظم رضوی عنوان کرد: مرکز مشاوره و سلامت کارکنان شهرداری سمنان در فرهنگسرای امید خانواده مستقر است و در حوزه اطلاع رسانی، آموزش، مشاوره و پژوهش سلامت کارکنان و بازنشستگان این شهرداری فعالیت می‌کند.

کد خبر 430310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.