۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۲
اعدام قاتل ۸ زن در گیلان

اعدام قاتل هشت زن در گیلان، آتش زدن مغازه پدر شوهر سابق توسط عروس، کلاهبرداری به سبک گوشی‌شاپ، قتل دختر ۱۰ ساله مشهدی توسط نامادری و مرگ کارگر خراسانی با پرتاپ شدن سنگ را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خفاش شب گیلان به هفت بار قصاص محکوم شد، این فرد که نامش فرزاد است در طول ۹ سال، هشت زن رابخاطر سرقت طلاهای آن‌ها کشت و سلاخی کرد.

فرزاد متهم اصلی که به خفاش شب گیلان مشهور شده است در جریان دادگاه با ادعای اینکه حال روحی مناسبی نداشته، از قاضی دادگاه درخواست کرد که لایحه دفاعیه‌اش را قرائت کند.

در متن این لایحه، وی تنها قتل سه زن را پذیرفت و ادعا کرد: برخی مطالبی که پیش‌تر و در جلسات دیگر نوشته شده و منسوب به من بوده است، قبول ندارم و تنها بخشی از اعتراف‌هایی که به دست خط، امضا و اثر انگشت خودم است، می‌پذیرم و حتی بخشی از اظهارات را با زور، تهدید، وعده تخفیف حکم، برائت همسرم و همچنین تحت فشار روحی برای آینده فرزندم از من گرفته‌اند، همه آن‌ها را رد می‌کنم.

خفاش شب گیلان در دفاع از خود گفت: برخی قتل‌ها نیز به‌خاطر اعتراف‌های بیهوده همسرم به گردنم افتاد، همچنین بسیاری از اعتراف‌ها و صحنه سازی‌ها در کیفر خواست غیر واقعی بوده و من تقاضای تشکیل دادگاه دیگری در ملأ عام و با حضور رسانه‌ها دارم، من بسیاری از مقتول‌ها را نمی‌شناسم و اتهام شرب خمر را نمی‌پذیرم.

خفاش شب گیلان که قتل‌های سریالی را رقم زده افزود: بیشتر مقتول‌ها دچار فساد اخلاقی بودند و انگیزه قتل‌ها به هیچ وجه مالی نبوده است، چون اگر چنین قصدی داشتم، طلاهای افرادی که به‌عنوان شاهد آمده‌اند را هم برداشته و آن‌ها را هم می‌کشتم.

در ادامه دادگاه نماینده دادستانی گفت: ضد و نقیض بودن اظهارات متهمان و انکار آن‌ها نشان از تلاش آن‌ها برای فرافکنی دارد، همچنین آزادی بیان وی درباره نقض یا تأیید اظهارات متهم ردیف اول نشان می‌دهد اظهارات وی برای اعتراف زیر فشار صحت ندارد، متهم که به عنوان خفاش شب گیلان شناخته شده است، در تشریح برخی صحنه‌ها تنها بوده و محل دقیق قتل و اختفای جسد را با جزئیات بیان کرده است.

عروس مغازه پدر شوهر سابق خود را به آتش کشید

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: خانم جوان که به علت اختلاف خانوادگی با همسر سابق خود، خیاطی پدر همسرش را به آتش کشید، دستگیر شد.

علی گودرزی اظهار کرد: یک فقره حریق مغازه خیاطی واقع در خیابان آیت از طریق شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله مأموران کلانتری ۱۲۷ نارمک و اکیپی از عوامل آتش‌نشانی در محل حاضر و پس از اطفا حریق و بررسی‌های تخصصی عمدی بودن حریق با استفاده از مواد آتش زا (بنزین) را تأیید کردند و پرونده تشکیل شده، برای بررسی‌های تخصصی به اداره پلیس آگاهی تهران ارجاع داده شد.

وی افزود: در گام اول تحقیقات کارآگاهان با بررسی میدانی و پرس و جو از اهالی محل کارآگاهان متوجه می‌شوند یکی از همسایگان که بطور اتفاقی از پنجره منزل خود متوجه حریق شده بود و به محض آتش گرفتن مغازه، خانمی جوان را دیده که سریعاً از محل دور شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان مجدداً از شاکی تحقیق و متوجه می‌شوند، شاکی و خانواده عروس وی در سال‌های اخیر اختلافات خانوادگی داشته‌اند و عروس خانواده اخیراً از پسر وی جدا شده است.

وی ادامه داد: با سرنخ به دست آمده کارآگاهان در بررسی‌های جامع‌تر و بهره گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق می‌شوند، متهم اصلی به نام هما را شناسایی کنند و با هماهنگی قضایی متهم در عملیات پلیسی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

کلاهبرداری به سبک گوشی‌شاپ

یکی از مواردی که اعتراض‌ها و شکایات مربوط به آن در چند وقت اخیر رو به افزایش است، وبسایت گوشی‌شاپ است، وبسایتی که سوار بر موج پرتلاطم دلار، در حال اخاذی و کلاهبرداری اینترنتی است.

این وبسایت اخیراً با لغو سفارش‌هایی که بیش از گران‌تر شدن دلار ثبت شده، مشتری را مجبور می‌کند که با قیمت جدید که چند میلیون گران‌تر از هفته گذشته است، محصولات را دوباره بخرد و ثبت سفارش کند که یک کلاهبرداری واضح است، موج اعتراضات به اقدام این فروشگاه باعث ایجاد پرونده‌ای با شاکی حقیقی علیه این وبسایت در دادگاه رسانه‌های برخط شده است، مردم باید در این روزهای پرنوسان اقتصادی با حواسی جمع‌تر از وبسایت‌ها خرید کنند.

نامادری در قتلگاه عسل، دختر ۱۰ ساله مشهدی

من "عسل" را با قاشق یا سیخ داغ نکردم! نمی دانم آثار این سوختگی‌ها چگونه در نقاط حساس یا پشت پیکر عسل باقی مانده است، ولی او هیچ وقت به حرف من گوش نمی‌کرد، به همین دلیل هم آن روز وقتی عصبانی شدم زانویم را روی مهره‌های کمرش گذاشتم و...

این‌ها بخشی از اظهارات زن ۲۷ ساله‌ای است که جنایت وحشتناک او جنجالی در مشهد بر پا کرد و دل‌های بسیاری را آتش زد.

خودروهای پلیس آگاهی در یکی از خیابان‌های حاشیه بزرگراه شهید بابانظر مشهد توقف کردند، قرار بود نامادری سنگدل صحنه جنایت هولناک خود را در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد بازسازی کند، اهالی محل با دیدن خودروهای پلیس به تکاپو افتادند و هرکسی درباره عسل کوچولو خاطره‌ای بازگو می‌کرد، اما در این میان اظهارات صاحبخانه (پدر عسل) بسیار تکان دهنده بود و از بی‌رحمی نامادری نسبت به عسل شکایت داشت.

پرتاب سنگ مرگ کارگر خراسانی را رقم زد

ریزش سنگ در معدن سنگ بام گزیک شهرستان درمیان مرگ یک کارگر را رقم زد، یک کارگر شامگاه دوشنبه، دوم تیرماه در معدن سنگ بام گزیک شهرستان درمیان در خراسان جنوبی دچار حادثه شد.

از قرار معلوم علت حادثه شکستن ناگهانی سنگ در دستگاه سیم برش بوده است که به موجب آن بعد از پرتاب، به سر کارگری ۲۵ ساله که در قسمت زیرین در حال عبور بوده است برخورد می‌کند.

بعد از وقوع حادثه با کمک امدادگران اورژانس وی از معدن خارج و توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد، اما در میانه راه و قبل از رسیدن به بیمارستان جان سپرد.

کد خبر 430301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.