پست اینستاگرامی قالیباف به مناسبت روز دختر

رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویر دختر شهید مدافع حرم شهید بلباسی، گفت: «به چه زبانی این روز را به دختران شهدا تبریک بگوییم که قدردان صبر و سختی و دل‌تنگی‌هایشان باشیم؟»

به گزارش ایمنا، محمدباقر قالیباف به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر با انتشاری عکسی از دختر خردسال شهید مدافع حرم، «شهید محمد بلباسی» در صفحۀ شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «روز مبارکی است؛ روزی مزین به نام خانم فاطمه معصومه سلام الله علیها که آن را روز بزرگداشت دختران عزیزمان نامگذاری کرده‌ایم.

دختر خانم گلی که می‌بینید دختر کوچک شهید بزرگوار مدافع حرم، شهید بلباسی است. به چه زبانی این روز را به دختران شهدا تبریک بگوییم که قدردان صبر و سختی و دل‌تنگی‌هایشان باشیم؟

اگر پدران آنها که مردترین مردان روزگار خود بودند، جان خود را با خدایشان معامله نمی‌کردند چه از این آب و خاک باقی می‌ماند؟ پدری کرده‌اند برای آرامش و آسایش همه دختران این سرزمین و تا همیشه قدردانشان هستیم. شهدای مدافع حرم رفتند تا دشمن، امنیت ما را خدشه دار نکند و ما می‌ایستیم تا کسی معیشت مردم را بازیچه اشتباه یا عداوت خود نسازد.

میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را به مردم عزیز به خصوص به همه دختران صبور، نجیب و مهربان ایران سربلندمان تبریک می‌گویم.»

منبع: ایسنا

کد خبر 430292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.