دومین لژیونر ایرانی فوتسال هم با تیمش به توافق نرسید

پس از حسین طیبی، یکی دیگر از لژیونرهای فوتسال شاغل در اروپا با تیمش به توافق نرسید.

به گزارش ایمنا، ماه‌های ابتدایی سال ۱۳۹۹ با خبر قطع همکاری دو لژیونر ایرانی با تیم‌های مطرح خود در اروپا همراه بوده است. اردیبهشت خبر رسید که حسین طیبی ستاره تیم ملی و بازیکن تیم غیرت قزاقستان که چندین سال در این تیم مطرح اروپا توپ می‌زد برای ادامه همکاری با مدیران این باشگاه به توافق نرسیده و در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود.

طیبی که نایب قهرمانی اروپا را هم با تیم غیرت تجربه کرده روزهای خوبی در این تیم داشت اما به نظر می‌رسد زمان قطع همکاری او با این تیم فرا رسیده بود. گرچه از بنفیکا پرتغال به عنوان مشتری جدید طیبی یاد می‌شود اما این بازیکن هنوز مقصد قطعی بعدی خود را مشخص نکرده است.

حالا و در اولین روزهای تابستان ۱۳۹۹ دومین لژیونر فوتسال ایران هم با تیم خود به توافق نرسید. سپهر محمدی که مدتی بود وظیفه حراست از دروازه تیم گازپروم روسیه را بر عهده داشت برای فصل آینده با مدیران باشگاه به توافق نرسیده است. به همراه سپهر محمدی چهار بازیکن دیگر خارجی و داخلی گازپروم نیز در ترکیب فصل آینده این تیم نخواهند بود. باشگاه گازپروم با انتشار تصاویر گلر ایرانی، ناندو و سیلوای برزیلی و سرگئی و مکس روسی ضمن تقدیر از آن‌ها اعلام کرد که باشگاه گازپروم با این بازیکنان برای فصل بعد به توافق نرسیده است.

ظاهراً مشکلات مالی گازپروم در شرایط به وجود آمده کرونا، بر بودجه مالی این باشگاه تأثیرگذار بوده و نقش مؤثری در تصمیم سپهر محمدی در ادامه فوتسال خود داشته است.

منبع: ایسنا

کد خبر 430289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.