نشست کمیته کاری مشترک ایران و افغانستان برگزار شد

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری نشست کمیته کاری مشترک ایران و افغانستان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی حسین شهریور اظهار کرد: در این کمیته بر اراده عملی برای افزایش سطح همکاری‌ها و گسترش مناسبات دو جانبه در حوزه‌های روابط کار، بازرسی و ایمنی محیط کار، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و رفاه اجتماعی، مطالعه بازار کار و تبادل نیروی کار تاکید شد.

وی اضافه کرد: کمیته مشترک از تبادل تجربیات و اطلاعات از طریق مبادله هیأت‌های کارشناسی، بازدیدهای متقابل و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های فعالیت دو وزارتخانه استقبال کرد.

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: مقرر شد برنامه اقدام مشترک همکاری شامل جزئیات فعالیت‌های اجرایی، تدوین و هماهنگی‌های لازم برای امضای آن توسط وزرای کار دو کشور انجام شود.

شهریور تبادل نظر، همکاری و حمایت دو کشور در سازمان بین‌المللی کار، پیگیری انعقاد دو سند شامل موافقت نامه تبادل نیروی کار و یادداشت تفاهم همکاری مشترک در حوزه‌های فعالیت وزارتخانه را بخش دیگری از توافقات این کمیته عنوان کرد.

به گزارش ایمنا، نشست کمیته کاری مشترک میان ایران و افغانستان برای نهایی کردن اسناد همکاری‌های مورد تفاهم دو کشور به زودی در کابل برگزار می‌شود.

کد خبر 430264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.