طراحی نرم افزار  مدیریت ارتباط با مشتری توسط محققان اصفهانی

مدیر عامل یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: نرم افزار CRM به شرکت‌های زیادی کمک کرده و شرایط دور کاری را برای آن‌ها فراهم کرده است تا به تمامی اطلاعات مورد نیاز و راه‌های ارتباط با مشتری دسترسی داشته باشند.

سعید جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا گفت: در این نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر پردازش ابری برای مدیریت تمام بخش‌های کسب و کار در شرایط دور کاری طراحی شده است؛ این نرم‌افزار زیرساختی را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا تمامی ارتباط‌ها و تعامل‌های انجام‌ شده با مشتریان را به صورت یکپارچه در آن ذخیره کنند.

وی با اشاره به مزیت‌های نرم افزار ارتباط با مشتری خاطر نشان کرد: یکی از مزایای مهم نرم افزارهای CRM این است که قابلیت یکپارچه‌سازی با کانال‌های ارتباطی مانند پنل پیامک، ایمیل، مرکز تماس، فکس و بعضی از شبکه‌های اجتماعی را دارد؛ به این معنی که از داخل نرم افزار می‌توانید پیام‌های پارامتریک و سفارشی شده را با نام و اطلاعات مشتریان ارسال کنید.

این فعال فناور یادآور شد: نرم افزار جدید در دوران شیوع کرونا به شرکت‌ها کمک زیادی کرده است و شرایط دور کاری را برای آن‌ها فراهم می‌کند؛ این امکانات به کسب و کارها کمک می‌کند تا کارمندان آن‌ها به تمامی اطلاعات مورد نیاز و راه‌های ارتباط با مشتری دسترسی داشته باشند و در شرایط دور کاری و قرنطیه هم بتوانند به خوبی فعالیت کنند.

مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان تصریح کرد: نرم افزارهای مشابه هزینه زیادی را بر شرکت‌ها تحمیل می‌کند؛ بنابراین تصمیم گرفتیم که نرم افزار را بر بستر ابر و پردازش ابری طراحی و ارائه کنیم که در ابتدا هزینه پایینی داشته باشد و شرکت‌های کوچک و متوسط نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه از زمانی که فرد یک مشتری بالقوه را شناسایی می‌کند، می‌تواند با استفاده از این نرم افزار پروفایلی برای او تشکیل دهد و پس از تبدیل شدن به مشتری بالفعل، همه خریدها و خدمات ارائه شده به مشتری با این نرم‌افزار مدیریت می‌شود، افزود: مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی است که موجب رشد شرکت‌ها می‌شود، اما معمولاً شرکت‌ها فقط به عنوان نرم افزار به سی آر ام نگاه می‌کنند.

جمالی با تاکید بر اینکه اگر به استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان، نگاه بهتر و ویژه‌تری ب شود، می‌توانند باعث افزایش اشتغال و حتی ارز آوری شوند، افزود: سه تیم بازاریابی و فروش، پشتیبانی و پیاده‌سازی، فنی و توسعه تشکیل شده است و تیم برنامه‌نویس، مسئول توسعه نرم افزار، تیم بازاریابی و فروش مسئول برقراری ارتباط با مشتری و ارائه راهکار برای پیاده سازی هر چه بهتر نرم افزار است.

وی اظهار کرد: کارمندان بخش پشتیبانی و پیاده سازی به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا مشکلات آن‌ها را بر طرف کرده و نرم افزار را مطابق نیازهای مشتری پیاده سازی و اجرا کنند. کارمندان فروش و پشتیبانی نیز از متخصصان کسب و کارها بوده و مشاوره‌هایی را درباره بازاریابی، استفاده از نرم افزار و استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهند.

کد خبر 430249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.