نوروزی: ارتباط مستقیم موجب رضایت بیشتر شهروندان می‌شود

شهردار اصفهان با حضور در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری به مدت چهار ساعت به صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندان بود.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، شهردار اصفهان در این برنامه به ۶۰ تماس تلفنی شهروندان اصفهانی پاسخ داد. قدرت‌الله نوروزی پاسخگویی مستقیم را یکی از بهترین ابتکارات برای مطرح کردن مشکلات شهروندان عنوان و اظهار کرد: پس از شنیدن درخواست‌های مردم دستورات لازم به مدیران مناطق، سازمان‌ها و بخش‌های مختلف شهرداری برای پیگیری این مشکلات صادر شد.

وی ادامه داد: بیشتر نظرات و درخواست‌های مردم به راحتی قابل رفع است؛ البته برخی از این درخواست‌ها نیاز به طی تشریفات قانونی در مراجع دیگر دارد که برای این موارد نیز شهروندان را راهنمایی می‌کنیم. امیدواریم گفت و گوی مستقیم با مردم و پیگیری رفع مشکلات آنها موجب جلب رضایت بیشتر شهروندان شود.

شهردار اصفهان افزود: هر میزان دامنه ارتباط خود با مردم را توسعه داده و پیشنهادات و نقطه‌نظرات آنها را مورد توجه قرار دهیم به طور حتم جلب رضایت بیشتر مردم را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه فرآیندهای مختلفی برای ارتباط و گفت و گو با مردم در شهرداری فراهم است، گفت: برنامه‌های هم اندیشی "اصفهان فردا"، حضور در مناطق و گفت و گوی مستقیم با مردم در قالب برنامه‌های ملاقات مردمی یا بازدیدهای سرزده، ارتباط از طریق سایت my.isfahan.ir و کانال‌های مختلف در فضای مجازی از مواردی است که برای ارتباط شهردار با شهروندان در نظر گرفته شده است.

نوروزی اضافه کرد: با ارزیابی‌های کارشناسی که پس از این برنامه انجام می‌دهیم و در صورتی که تشخیص داده شود پاسخگویی مستقیم تلفنی می‌تواند اثربخشی لازم را در راستای کمک به مردم داشته باشد این روند ادامه پیدا می‌کند، روند حضور در مناطق نیز ادامه خواهد داشت تا در نهایت بیشترین پاسخگویی را داشته باشیم.

وی عمده مشکلات و درخواست‌های مردم در تماس‌های تلفنی امروز را در حوزه‌های شهرسازی، صدور پروانه و ساخت و ساز عنوان کرد و افزود: سایر مسائل نیز مربوط به خدمات شهری از جمله نظافت و رفت و روب معابر بود، قالب نیازهای شهروندان قابل رفع است، اگرچه باید توجه داشت برخی از موارد مطرح شده در حوزه اختیارات شهرداری قرار ندارد برای مثال در موضوعاتی که مرتبط با کمیسیون ماده پنج است دیگر دستگاه‌ها نیز باید نظر خود را اعلام کنند.

کد خبر 430246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.