بازنگری تخصصی طرح بازآفرینی آرامستان قدیمی دارالسلام

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شیراز گفت: در جلسات برگزار شده طی روزهای اخیر طرح باز آفرینی، مرمت و احیای آرامستان قدیمی دارالسلام مورد بازنگری تخصصی قرار گرفت.

علی پارسا زاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نشستی در خصوص وضعیت آرامستان دارالسلام اظهار کرد: این نشست به منظور بازنگری و تکمیل طرح بازآفرینی، احیا و مرمت آرامستان دارالسلام و با هدف ارتقای سطح گردشگری طرح و بهره‌گیری شایسته از استعدادهای بالقوه آرامستان دارالسلام برگزار شد.

وی با اشاره به روند بازآفرینی این گورستان قدیمی، عنوان کرد: با توجه به درخواست مکرر شهروندان در این خصوص بازآفرینی فضای این گورستان قدیمی را با توجه به ابعاد تاریخی مذهبی آن مورد بازبینی و بازنگری تخصصی قرار دادیم.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شیراز گفت: با دعوت از مهدی پارسایی از پژوهشگران کشور و مؤلف کتاب «رخداد مرگ به روایت هنر» و همچنین بهره گیری از حضور مشاوران فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز در کنار کارشناسان عمرانی و معماری سازمان آرامستان‌ها این مهم انجام شد.

پارسا زاد افزود: پارامترهای مهم لحاظ شده در این مسیر شامل پرهیز از دوباره کاری، اجتناب از هرگونه اتلاف زمان و انرژی و در نهایت اخذ رضایت شهروندان از طریق عملکرد مطلوب بوده است.

وی تاکید کرد: در روند بررسی، ارائه و اجرای طرح و پروژه نباید از مدیریت زمان غافل شویم.

کد خبر 430240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.