به بودجه و اعتبارات بیشتری نیاز داریم

شهردار زنجان گفت: اگر اعضای شورای اسلامی شهر، تنگ‌نظرانه در رابطه با جابه‌جایی بودجه اقدام کنند، در اجرای امور دچار مشکل خواهیم شد.

به گزارش ایمنا، حبیب‌الله ملایی‌یگانه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با اشاره به شرایط بودجه شهرداری و مشکلات موجود، اظهار کرد: اگر بخواهیم برای اصلاح هر ردیف از جابه‌جایی بودجه، لایحه ارائه دهیم، زمان را از دست خواهیم داد و امکان اجرای بودجه را نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه نخستین سال است که بودجه‌ریزی عملیاتی را خواهیم داشت، گفت: امسال برای همه پروژه‌های عمرانی تبادل موافقت‌نامه را انجام خواهیم داد و باید پروژه را از محل درآمدها به سمت عملیاتی شدن پیش ببریم.

شهردار زنجان با ابراز نگرانی از اینکه زمان کار در حال از دست رفتن است و باید وضعیت بودجه هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود، تصریح کرد: باید بودجه امسال بازنگری شود از این رو درخواست داریم با رعایت سقف بودجه عمرانی با اولویت‌های شورای اسلامی شهر، اجرایی شود.

ملائی‌یگانه ادامه داد: اگر می‌خواهیم زمان پروژه در همان زمان تعیین شده به پایان برسد، باید زمان ساعات کار بیشتر شده و اکیپ‌های اجرایی آن نیز افزایش یابد.

وی از مزایده ۱۸ پروژه و اعلام آمادگی تنها سه شرکت برای اجرای آن‌ها خبر داد و یادآور شد: ۸۰ میلیارد تومان بدهی سنواتی داریم و تا زمانی که پول پیمان‌کاران پرداخت نشود، آن‌ها به مناقصات ما وارد نخواهند شد.

شهردار زنجان با اشاره به بحث پادگان نیز خاطرنشان کرد: ما روزهای بسیاری را پیگیر پادگان بودیم و هستیم، چون تاکید نماینده ولی‌فقیه نیز این بود که معبر و مسیر عبور مردم باید بازگشایی شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 430238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.