سال سختی پیش روی صنعت دام و کشاورزی است

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از پیش بینی یک سال سخت پیش روی صنعت دام، طیور و کشاورزی و دامپزشکی در اصفهان با توجه به شیوع کرونا و اوضاع تحریم خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین ایراندوست در آئین گشایش هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور با ابراز خرسندی از برگزاری اولین نمایشگاه برگزار شده بعد از شیوع کرونا مربوط به دام، طیور و کشاورزی است، اظهار کرد: تأمین غذا که از رسالت‌های جهاد کشاورزی است در اوضاع شیوع کرونا و تحریک دوشادوش سایر حوزه‌ها فعالیت داشت و سال سختی را پشت سر گذارند البته پیش بینی می‌شود سال سخت دیگری را نیز پیش رو داشته باشیم.

وی افزود: با وجود مشکلات موجود در حوزه کشاورزی تولید ملی، اشتغال، صادرات و امنیت غذایی همواره مورد نظر قرار گرفته است و در این بخش‌ها همواره اقدامات خوبی انجام شده است و به همین دلایل می‌طلبد که اولین نمایشگاه بعد شیوع کرونا نیز در همین حوزه برگزار شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه حفظ دستاوردهای کشاورزی و دامی استان اصفهان مسئولیت مهم و سختی قلمداد می‌شود، گفت: برگزاری این نمایشگاه آخرین تکنولوژی‌های حوزه دام و طیور را به نمایش می‌گذارد و به هم افزایی بخش‌های مختلف این عرصه کمک‌های شایانی می‌کند.

وی ادامه داد: امید است در سال جهت تولید بتوان به توسعه تولید و افزایش تولیدات کمک کرد تا در حوزه کمی بتوان پیشرفت‌های لازم را اجرایی کرد.

ایراندوست تاکید کرد: ارتقا کیفی محصولات لبنی و پروتئینی و کشاورزی همواره مورد نظر و توجه بوده است و در سال جاری نیز مطمئناً به آن پرداخته خواهد شد.

کد خبر 430236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.