از اخراج نیروهای شرکتی جلوگیری می‌کنیم

شهردار بوشهر گفت: در این ارتباط دستگاه نظارتی نیز با نظر مساعد قول همکاری دادند تا با راهکارهای قانونی مشکل نیروهای شرکتی رفع شود.

به گزارش ایمنا، فردین خورشیدیان اظهار کرد: با رایزنی‌های که با سازمان شهرداری‌ها و دستگاه نظارتی در حال انجام است امیدواریم مشکل نیروهای شرکتی برای همیشه رفع شود.

وی افزود: موضوع نیروهای شرکتی مشکل همه شهرداری‌های کشور است و جذب نیرو باید بر اساس آزمون باشد که چندین سال است این امر در شهرداری بندر بوشهر اتفاق نیفتاده است.

شهردار بوشهر خاطرنشان کرد: ایراد دستگاه نظارتی این است که شرکت‌های خدماتی فقط نیروی خدماتی می‌توانند جذب کنند و نیروی کارشناسی در قالب این شرکت نمی‌تواند استخدام شود همچنین ساختار شهرداری نیز حجیم شده و باید تعدیل شود.

خورشیدیان ادامه داد: در این ارتباط دستگاه نظارتی نیز با نظر مساعد قول همکاری دادند تا با راهکارهای قانونی مشکل نیروهای شرکتی رفع شود.

به گزارش ایمنا، ۱۱۰ نیروی شرکتی شهرداری بوشهر دو هفته پیش تا آستانه بیکاری و از دست‌دادن شغل خود پیش رفتند، اما با رایزنی‌های شورای اسلامی شهر بوشهر و موافقت دستگاه نظارتی این استان زمینه تمدید قرارداد آنها به مدت سه ماه فراهم شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 430231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.