بازگشت بیل به تاتنهام ممکن است، اما او قبول نمی‌کند

اگرچه باشگاه تاتنهام نسبت به برگرداندن گرت بیل خوشبین است، اما بعید به نظر می‌رسد که این بازیکن ولزی پیش از پایان قراردادش با رئال مادرید این تیم را ترک کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، هم تیمی سابق گرت بیل اعتقاد دارد که تاتنهام با آغوش باز از بازیکن ولزی رئال استقبال می‌کند اما این بازیکن قرار نیست رئال را تا پایان قراردادش ترک کند.

از آنجا که گمانه زنی‌ها در رابطه خروج گرت بیل از مادرید هر روز به گوش می‌رسد، بسیاری اعتقاد دارند که بازگشت او به تیم سابقش بسیار محتمل است. بیل در تاتنهام دوران خوبی را پشت سر گذاشت و از بازیکنان تأثیرگذار این تیم بود.

اسکار جانسن، هم تیمی سابق بیل در تاتنهام در مصاحبه‌ای اظهار کرد: به اعتقاد من بیل بازیکن پراستعدادی بود، شاید حتی تشخیص اینکه او چقدر استعداد دارد از کین هم راحت تر باشد. زمانی که با او هم بازی بودم، همه در تیم می‌دانستیم که در کنار چه بازیکن توانمندی بازی می‌کنیم و او این حس را به سایرین القا می‌کرد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم که هواداران از بازگشت بیل به تیم استقبال کنند. اما مسئله این است که او فعلاً با رئال مادرید قرارداد دارد و بعید است که تا پیش از پایان قراردادش، این تیم را ترک کند. با این حال فکر می‌کنم که در تاتنهام از او استقبال می‌شود.

با توجه به صحبت‌های انجام شده توسط هم تیمی سابق بیل در تاتنهام، دور از انتظار نیست که این بازیکن پس از پایان قراردادش در مادرید به تیم سابقش برگردد. بسیاری از هواداران فوتبال بیل را با روزهای خوبش در تاتنهام می‌شناسند و شاید او بتواند با بازگشت به لیگ جزیره به روزهای اوج خود بازگردد.

کد خبر 430218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.