شکایت رئال مادرید نسبت به زمان بندی مسابقات

سران باشگاه رئال مادرید نسبت به برنامه ریزی مسابقات به خصوص بازی سوپرکاپ اعتراض دارند، چرا که کهکشانی‌ها باید در کمتر از ۷۲ ساعت خود را برای این دیدار مهم آماده کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، پس از شروع مجدد رقابت‌های فوتبالی در اروپا، به نظر می‌رسد که سران باشگاه رئال مادرید از زمان بندی مسابقات راضی نیستند و اعتقاد دارند که فشردگی بازی‌ها تأثیرات منفی خواهد داشت.

ناراحتی رئالی‌ها زمانی قوت گرفت که زمان برگزاری مسابقات هفته ۳۴ و ۳۵ مشخص شد. بر همین اساس مادریدی‌ها که باید در مسابقه سوپر کاپ اروپا نیز به میدان بروند، باور دارند که فشردگی مسابقات به ضرر آن‌ها خواهد بود و می‌تواند روی بازی آن‌ها در سوپر کاپ تاثیر منفی بگذارد.

سران باشگاه رئال مادرید مراتب شکایت خود را به فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرده‌اند و قرار است که به آن رسیدگی شود. البته این اولین باری نیست که یکی از باشگاه‌ها نسبت به برنامه ریزی‌های مربوط به برگزاری مسابقات شکایت می‌کند.

براساس زمان بندی‌هایی که مسئولین برگزاری مسابقات در اسپانیا تنظیم کرده اند، ریالی ها برای حضور در مسابقات سوپرکاپ کمتر از ۷۲ ساعت زمان دارند و بلافاصله پس از بازی در شب پنجشنبه، باید خود را برای برگزاری بازی در ظهر روز شنبه آماده کنند.

کد خبر 430217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.