منتظر مجوز از وزارت ورزش برای برگزاری اردو هستیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: به محض این که از وزارت ورزش برای برگزاری اردوها مجوز بگیریم، اردوی تیم‌های ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان خود را برای آمادگی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، الهام سلوکی در خصوص برنامه‌های سال گذشته فدراسیون هندبال در بخش بانوان، اظهار کرد: سال پویایی را در بخش بانوان برای فدارسیون هندبال پشت سر گذاشتیم. در بخش اعزام داوران به مسابقات آسیایی و اروپایی بسیار پویاتر از سال‌های قبل بودیم و اولین دوره مربیگری D جهانی را پس از انقلاب برگزار کردیم.

وی در رابطه با برنامه‌های پیش روی فدراسیون برای بخش بانوان، افزود: از آنجایی که فدراسیون به دنبال جذب حداکثری است، امروز نشستی با نایب رئیسان سابق هندبال ایران خواهیم داشت و تفکر استفاده از خرد جمعی را داریم تا کارها به بهترین شکل پیش برود.

سلوکی، ادامه داد: در بخش قهرمانی برنامه برای شرکت در مسابقات جهانی داشتیم که به دلیل شیوع کرونا هنوز از فدراسیون جهانی به ما اعلام رسمی نشده است. برای حضور در مسابقات غرب آسیا تیم‌های اشتادسازه و شهید شاملی را خواهیم داشت و همچنین پیگیر حضور تیم قهرمان سال گذشته در باشگاه‌های آسیا هستیم که ۲۶ آذر ماه در قزاقستان خواهد بود.

وی همچنین افزود: به محض اینکه از وزارت ورزش برای برگزاری اردوها مجوز بگیریم، اردوی تیم‌های ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان خود را برای آمادگی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار خواهیم کرد.

سلوکی در ارتباط با تمرینات ورزشکاران در دوران شیوع کرونا، ادامه داد: با قهرمانان خود در تماس هستیم و می‌خواهیم برای تیم‌های ملی برنامه منسجم داشته باشیم و امروز به صورت رسمی کادر تیم ملی را اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 430213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.