رفع کدورت آب شهرکرد/ بهره برداری از فرهنگسرای نیاوران

در این بسته خبری از اجباری شدن ماسک در اتوبوس و مترو شیراز تا ضرورت آزادسازی حریم رودخانه تجن و جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز ضایعات از محلات قدیمی سمنان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

فرهنگسرای نیاوران در آستانه بهره برداری قرار گرفت

میر علی اصغر نساج، شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: فرهنگسرای کوی نیاوران در هفته دولت به همراه چند طرح دیگر عمرانی به بهره برداری می‌رسد.

اجباری شدن ماسک در اتوبوس و مترو

حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز طی بخشنامه‌ای، استفاده از ماسک هنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل درون شهری اعم از اتوبوس و مترو را اجباری اعلام و تاکید کرد که نظارت بر حسن اجرای این اقدام، برعهده سازمان حمل و نقل و ترافیک است.

بیشتر تقاطع‌های غیر همسطح کرمان به بهره برداری رسیده است

سیدمصطفی آیت‌الهی‌موسوی، معاون امور عمرانی استاندار کرمان بیشتر تقاطع‌های غیر همسطح شهر کرمان که در سه چهار سال اخیر عملیات اجرایی آنها آغاز شده بود، به‌بهره‌برداری رسیده‌اند و فقط دو تقاطع غیر همسطح شهدای خلبان و چهارراه امیرکبیر باقی مانده است.

جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز ضایعات از محلات قدیمی سمنان

حمیدرضا پیوندی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از تخلیه، ساماندهی، جمع آوری و پاکسازی ضایعات و پسماندهای خشک از خانه‌های مخروبه حکیم الهی و محوطه اطراف امامزاده زکریا خبر داد.

رفع کدورت آب شهرکرد

قدرت‌الله بیگلری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری از اجرای پروژه تصفیه‌خانه شهرکرد برای رفع کدورت آب در شهر شهرکرد خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این تصفیه‌خانه تا پایان تابستان مشکل کیفیت آب شرب این شهر حل می‌شود.

شفاف سازی مالی در شهرداری زنجان

حبیب یگانه، شهردار زنجان گفت: با اصلاح ردیف بودجه کاهش پرداختی به همکاران را نخواهیم داشت، اما وضعیت پرداختی‌ها شفاف‌سازی خواهد شد.

بهره برداری از ۲۵ پروژه راهسازی در فردیس

محمدخسرو زاده، شهردار فردیس گفت: ۲۵ پروژه راه سازی و عمرانی در فردیس تا پایان دوره اول شورای اسلامی شهر به بهره برداری می‌رسد.

ضرورت آزادسازی حریم رودخانه تجن

عباس رجبی، شهردار ساری بر لزوم بازگشایی کامل حریم بستر رودخانه تجن برای اجرای فاز دو بوستان ملل تاکید کرد.

۱۴ کیلومتر به مسیر دوچرخه رو در تهران افزوده شد

مسعود لواف زاده، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۵ تهران گفت: ۱۴ کیلومتر مسیر دوچرخه در راستای تحقق شعار «سه‌شنبه بی‌دود» در منطقه ۱۵ احداث و به مسیر دوچرخه سواری پایتخت افزوده شد.

تعیین نقش شهرداری‌ها در مدیریت بحران

مهدی جمالی نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به تعیین نقش شهرداری‌ها در مدیریت بحران، گفت: ۱۷ مجموعه، سازمان و واحد در شهرداری‌ها در حوزه بحران و مدیریت بحران مسئول هستند.

کد خبر 430197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.