مرکز کنترل ترافیک شهرداری فردیس آماده بهره‌برداری است

شهردار فردیس گفت: مرکز کنترل ترافیک شهرداری فردیس آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد خسروزاده امروز (سه‌شنبه) در حاشیه بازدید معاون سیاسی فرماندار فردیس از وضعیت مرکز پایش تصویری شهر فردیس با اشاره به اهمیت پایش تصویری این شهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اجرای کامل این طرح تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک و افزایش آسایش شهروندان دارد.

وی با بیان اینکه فناوری هوشمند یکی از نیازهای مهم در اداره شهر به شمار می‌رود، ادامه داد: با استفاده از پایش تصویری و کنترل از راه دور می‌توان تردد در شهر را آسان کرد.

شهردار فردیس با بیان اینکه مرکز کنترل و ترافیک و پایش تصویری شهرداری فردیس آماده بهره برداری است، عنوان کرد: اعتباری باغ بر ۳۰ میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص داده شده است.

خسروزاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر اقدامات پایانی راه اندازی مرکز کنترل ترافیک و پایش تصویری شهرداری فردیس به همت همکارانم در حوزه عمران شهرداری فردیس در حال انجام است.

وی با بیان اینکه چهار کیلومتر کابل فیبر نوری برای راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهرداری فردیس در معابر شهر بکار رفته است، گفت: این کابل، به کابل فیبر نوری ستاد مرکز شهرداری فردیس متصل است.

شهردار فردیس با بیان اینکه فردیس به دوربین‌های پلاک خوان و پایش تصویری بیشتری نیازمند است، عنوان کرد: اطلاع به موقع کاستی‌ها در نقاط مختلف شهر، و افزایش رضایتمندی شهروندان نظارت بر کیفیت رُفت و روب شهری و بررسی وضعیت آبگرفتگی معابر از مزایای توسعه سامانه پایش تصویری شهر است.

کد خبر 430172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.