بخشودگی عوارض ناوگان مسافری شهر اندیشه

شهردار اندیشه با اشاره به تبعات شیوع کرونا و کاهش درآمد رانندگان این شهر از بخشودگی سه تا شش ماهه عوارض ناوگان حمل مسافر در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی ملکی با اشاره به تداوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین کاهش درآمد رانندگان در نتیجه کنترل شیوع این بیماری، اظهار کرد: عوارض اتوبوس‌ها به مدت سه ماه و عوارض تاکسی‌ها به مدت شش ماه بخشیده شد.

وی به تأثیر شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن تعطیلی بسیاری از مراکز اداری و تفریحی اضافه کرد: این شرایط باعث شد تا میزان سفرهای درون شهری و برون شهری شهروندان به شدت کاهش یابد لذا در حمایت از معیشت رانندگان تحت پوشش این شهرداری مقرر شد بخشی از عوارض آنها به شرح فوق مشمول بخشودگی قرار گیرد.

شهردار اندیشه عنوان کرد: مطابق لایحه‌ای که به تصویب شورای شهر اندیشه و تأیید کمیته انطباق شهرستان رسید، مقرر شد با رعایت کلیه قوانین، مقررات و آئین نامه مالی؛ جمعاً به مبلغ ۹۱۲ میلیون ریال درآمد شهرداری اندیشه از محل دریافت عوارض اتوبوس داران و تاکسی داران تحت پوشش این شهرداری مشمول بخشودگی قرار گیرد تا بخشی از خسارات وارد شده به این قشر زحمتکش جبران شود.

کد خبر 430169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.