روزنامه‌های ورزشی ۳ تیرماه؛ بشارِ ۱۸ میلیاردی؟

گزارش‌ها حاکی از درخواست یک میلیون دلار بشار رسن برای تمدید قرارداد با پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - سه شنبه ۳ تیرماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "۳ خط تشکر نکردند ولی ۱۳۰۰ صفحه علیه من نوشتند" به اظهارات برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس پرداخت، کسی که مشخص است دلخوری بزرگ از مدیران سرخ دارد، دلخوری که می‌تواند منجر به شکایات و اتفاقات بدی شود.

"گل" با عنوان"درگیری در تمرین؟ تکذیب می‌کنم" به اظهارات شجاع خلیل زاده در پاسخ به برخی شایعات مبنی بر دعوا در تمرینات پرسپولیس پرداخت.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "نادری بماند قرارداد انصاری تمدید نمی‌شود" به تصمیمات جنجالی یحیی برای فصل آینده پرداخت، تصمیمی که اگر اجرایی شود مطمئناً با واکنش بازیکنان و پیشکسوتان روبه‌رو خواهد شد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "بشار رسن ستاره ۱۸ میلیاردی پرسپولیس؟ " به تاکید یحیی برای تمدید قرارداد با بشار رسن پرداخت، تأکیدی که موجب شده است هافبک عراقی پیشنهاد تمدید یک میلیون دلاری بدهد.

"ایران ورزشی" با عنوان"اول قهرمانی را می‌خواهم بعد آقای گلی " به اظهارات علی علیپور مهاجم اول سرخپوشان پرداخت، کسی که در دو فصل اخیر همواره در پیدا کردن مکمل خود در خط حمله پرسپولیس دچار مشکل بوده است.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"عاقبت فرار از حقیقت " به شکایت پرسپولیس از مالک تراکتور سازی پرداخت، شکایتی که با توجه به موضع مخالف تراکتور و فدراسیون فوتبال شکایت خطرناکی قلمداد می‌شود.

"صدای سپاهان" با عنوان "سپاهانی که من می‌شناسم به این راحتی‌ها کوتاه نمی‌آید" به اظهارات فرشید طالبی بازیکن سابق سپاهان پرداخت، کسی که به مانند دیگر طلایی دلان همچنان به قهرمانی سپاهان امید دارد.

کد خبر 430134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.