واکنش مرکز بهداشت به برگزاری عروسی ۱۰۰۰ نفره در خمینی‌شهر

رئیس مرکز بهداشت خمینی‌شهر گفت: تاکنون هیچ مراسم غیر قانونی عروسی در خمینی شهر برگزار نشده است.

حسن گلزاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در خمینی‌شهر تمام تالارها و اتحادیه‌ها در ایام شیوع کرونا با همه مراجع قانونی هماهنگ بوده‌اند، اظهار کرد: هیچ مراسم غیرقانونی در تالارهای رسمی و دارای مجوز برگزار نشده و اصناف و اتحادیه‌ها هیچ گونه تخلفی در ایام شیوع کرونا نداشته‌اند.

وی ادامه داد: شاید در تالارها برای نوبت دادن به افراد برای بعد از زمان بازگشایی تالارها برنامه‌ریزی‌هایی شده باشد که اگر مجوز بازگشایی تالارها داده شد، مراسم خود را برگزار کنند، اما در زمان تعطیلی تالارها هیچ مراسم عروسی در شهرستان خمینی‌شهر برگزار نشده است.

رئیس مرکز بهداشت خمینی شهر با توضیح اینکه با مدیران تالارهای پذیرایی صحبت کردیم تا در زمان تعطیلی، حتی نوبت دهی نداشته باشند، افزود: تمام تالارهای خمینی‌شهر پیرو این ابلاغ فعالیت‌های خود را لغو کرده و از دستورات مرکز بهداشت و ستاد مقابله با شیوع کرونا هیچ تخلفی نکرده‌اند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه آیا برگزاری مراسم عروسی با یک‌هزار مهمان در وضعیت سفید بوده است، خاطرنشان کرد: ممکن است این عروسی در منزل برگزار شده باشد، اما ما در این زمینه گزارشی دریافت نکرده‌ایم، تاکنون تالارها در خمینی‌شهر در زمان ممنوعیت بازگشایی فعالیت غیرقانونی نداشته‌اند.

گلزاری اضافه کرد: ستاد مقابله با شیوع کرونا در خمینی‌شهر با تمام توان وظایف خود را انجام داده است که آمار مبتلایان کرونا در این شهرستان کنترل شد و از وضعیت قرمز به وضعیت زرد رسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: جلساتی با تمام صنوفی که با حفظ سلامت مردم در ارتباط بودند، برگزار شد، تخلف‌های سیستماتیک نداشته‌ایم و تنها تعداد کمی تخلف موردی مانند دریافت پول توسط نانوایی‌ها در اوایل شیوع کرونا داشتیم که آن هم به دلیل ناآگاهی اصناف درباره شیوع کرونا صورت می‌گرفت و بعد آگاهی رسانی به اصناف و اتحادیه‌ها این تخلفات موردی نیز رفع شد.

کد خبر 430132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 2
    سلام خدمت شما عزیزان تالارها که باز کردندولی توی کارت دعوت اسم تالار را قید نمی کنند
  • سلام IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    4 2
    سلام نانواییهاکه اصلارعایت نمیکنن چندروزپیش رفتم نانوایی ،نانواخودش داشت خمیرمیگرفت باهمون دست خمیری پول هم میگرف ازمردم
  • مینا FR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    3 1
    متاسفانه جون مردم سر سوزن ارزش نداره زمانی مردم می ترسیدن و رعایت می کردن تو صدا وسیما گفتن چیزی نیست در حد سرماخوردگیه الان هم هیچ کس رعایت نمی کنه
  • اصغر زمانی IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    4 1
    لطفا به بهداشت داخل نانوایی ها و حتی افراد کارگر نانوا ها توجه بیشتری بکنید...قسمت پشت تنورها و دستگاهها گند ازش بالا می ره...لباس اشخاص کارگر هم بدتر