بهره‌برداری از ۲۵ پروژه راهسازی در فردیس

شهردار فردیس گفت: ۲۵ پروژه راه سازی و عمرانی در فردیس تا پایان دوره اول شورای اسلامی شهر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، محمد خسرو زاده با بیان اینکه فاز اول پروژه جاده کشتارگاه فردیس تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد، اظهار کرد: قصد داریم با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر، سراهای محله و پروژه‌های عمرانی نیمه تمام فردیس را هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های راه سازی همچون جاده کشتارگاه، کیاتل‌، هفت دستگاه، معابر اصلی شهرک ناز در دستور کار حوزه عمران شهرداری فردیس است، عنوان کرد: پروژه‌های زیرساختی متعددی همچون هدایت آب‌های سطحی نیز در دستور کار است.

شهردار فردیس با بیان اینکه جلساتی با شرکت‌های مطرح حوزه آب کشور در خصوص اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی فردیس برگزار شده است، تصریح کرد: در صورت انعقاد تفاهم نامه‌ای در این خصوص امید داریم بتوانیم پروژه هدایت آب‌های سطحی را در فردیس آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه کلنگ آغاز عملیات احداث بلوار کیاتل فردیس آغاز شده است، عنوان کرد: این بلوار حد فاصل مرز شهر اندیشه تا انتهای کانال شرقی فردیس است که طول آن هزار و ۲۵۰ متر است که عملیات زیر سازی آسفالت در ۸۵۰ متر طول از آن انجام شده است و امید داریم تا مهر ماه جاری پروژه مذکور را به بهره برداری برسانیم.

شهردار فردیس با بیان اینکه تملکات پروژه جاده کیاتل این شهر در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: طول جاده کشتارگاه فردیس ۳.۵ کیلومتر است و از بلوار کیاتل آغاز شده و تا جاده شهریار امتداد پیدا می‌کند.

خسرو زاده با بیان اینکه فاز اول پروژه جاده کشتارگاه در محدوده لاین کناری شهر فردیس به انجام می‌رسد، تصریح کرد: در صدد هستیم پیاده راه و لاین کندرو این پروژه را نیز هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسانیم.

وی اضافه کرد: حد فاصل بلوار مپنا تا جاده شهریار به عنوان فاز دوم این پروژه خواهد بود.

شهردار فردیس تصریح کرد: قصد داریم جاده شهریار را به واسطه تقاطع غیر همسطح رو گذر رودخانه کرج به جاده مخصوص و اتوبان تهران-کرج متصل کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 430131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.