دست کوتاه شهرداری برای مقابله با زمین خواری/افزایش زباله‌دزدها در بجنورد

در این بسته خبری از شروع طرح خدمات رسانی در مناطق کم برخوردار شهر اهواز تا بهره‌برداری از ۷ پروژه عمرانی در تبریز و احداث پردیس سینمایی در سقز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بهره‌برداری از ۷ پروژه عمرانی در تبریز

۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۴۷ میلیارد ریال شامل کف‌سازی، مسیر گشایی و پارک محله‌ای در سطح منطقه ۱ تبریز، عصر سه‌شنبه به افتتاح می‌رسد.

دست کوتاه شهرداری برای مقابله با زمین خواری

حجت فلاح، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری یزد با بیان اینکه شهرداری متولی برخورد با زمین خواری نیست، گفت: با این حال وظایفی به شهرداری محول شده است تا در برابر این پدیده غیرقانونی بایستد.

رفع مشکل صنوف آلاینده گناوه

سید جواد حسینی، شهردار گناوه با اشاره به رفع مشکلات اراضی انتقال صنوف آلاینده این شهر، گفت: گام نخست برای احداث مجتمع بزرگ صنفی بندر گناوه برداشته شد.

اشتراک تجارب شهرداری همدان با مدیران شهری آسیا

حسن محمدی، مشاور عالی شهردار همدان از اشتراک‌گذاری تجارب بحران کرونایی شهرداری همدان با مجمع شهرداران آسیایی خبر داد.

افزایش زباله دزدها در بجنورد

روح الله عظیمی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بجنورد گفت: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها باعث افزایش زباله‌دزدی در مرکز استان خراسان شمالی شده است.

شروع طرح خدمات رسانی در مناطق کم برخوردار شهر اهواز

علیرضا عالیپور، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از شروع طرح خدمات رسانی در مناطق کم برخوردار شهر اهواز، در روزهای پنجشنبه هر هفته خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی پارک ۳۱ هزار متر مربعی در شهرک بعثت سنندج

علیرضا کاظمی، مدیر شهرداری منطقه یک شهرداری سنندج از آغاز عملیات اجرایی پارک ۳۱ هزار متر مربعی در شهرک بعثت خبر داد و اعلام کرد: این پارک در دو فاز اجرا می‌شود که در فاز اول آن ۱۶ هزار مترمربع و فاز دوم ۱۵ هزار مترمربع فضای سبز احداث خواهد شد.

نوبت بازدید شهرداری نجف آباد الکترونیکی شد

محمد مغزی، شهردار نجف‌آباد گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و تداوم مشکلات مربوط به شیوع این بیماری، انجام مجموعه‌ای از اقدامات با هدف کاهش مراجعات مردمی و ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

احداث پردیس سینمایی در سقز

بختیار علیزاده، شهردار سقز گفت: انتظار می‌رود که با بهره برداری از پردیس سینمایی در شهر سقز شاهد تحولی چشمگیر در تمامی عرصه‌های فرهنگی و هنری این شهر باشیم.

بهره برداری از پارک امید کرج

پارک امید با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان به بهره داری رسید، این پارک در ابتدای محور کرج - چالوس احداث شده که یکی از محورهای مواصلاتی مهم کشور است.

رخت نور بر تن ارک تبریز

پروژه نورپردازی بنای تاریخی ارک علیشاه تبریز توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در حال اجرا است.

کد خبر 430058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.