۷۰ درصد از ظرفیت بهشت رضا تکمیل شده است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در افق بلندمدت قرار است سهم آرامستان بهشت رضوان از فوتی‌های مشهد به ۵۰ درصد برسد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، علیرضا شهریاری با اشاره به آرامگاه بهشت رضوان که در حاشیه کنارگذر شمالی مشهد واقع شده است، اظهار کرد: تاکنون حدود ۷۰ درصد از ظرفیت بهشت رضا (ع) تکمیل شده و در افق بلندمدت قرار است سهم آرامستان بهشت رضوان از فوتی‌ها به ۵۰ درصد برسد.

وی با بیان اینکه این آرامستان ۱۸۸ هکتاری از زمان افتتاح تاکنون پذیرای بیش از یک هزار متوفی بوده است، گفت: زیرساخت‌ها و شرایط بسیار خوبی در این مجموعه ایجاد شده که باید رونق پیدا کند تا مردم استقبال بیشتری داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به پایان عملیات اجرایی احداث جاده بهسازی شده به بهشت رضوان، تصریح کرد: آرامستان بهشت رضوان در کیلومتر ۵۲ آزادراه کنارگذر شمالی قرار گرفته و امیدواریم با بهره‌برداری از این مسیر اصلی، شرایط دسترسی به آرامگاه از سهولت بیشتری برخوردار شود.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که به منظور ترغیب شهروندان برای دفن اموات باید انجام شود، تخصیص قطعه‌های ویژه اقشار مختلف همچون نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران، خانواده شهدا و ایثارگران است.

شهریاری گفت: یکی از مهمترین مشکلات و مسائل بهشت رضوان، پوشش دهی ضعیف آنتن توسط شرکت‌های مخابراتی است که شهرداری باید هرچه سریع‌تر این موضوع را پیگیری کند تا مشکل برطرف شود.

کد خبر 430055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.